۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قانون جامع خدمات کشوری در هاله‌ای از ابهام/ با وجود همه اختلاف سلایق برای جذب منابع متحد باشیم
کد خبر: ۱۷۳۵۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۸ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد

قانون جامع خدمات کشوری در هاله‌ای از ابهام/ با وجود همه اختلاف سلایق برای جذب منابع متحد باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه قانون جامع خدمات کشوری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گفت: مدیران اجرایی استان باید با وجود همه اختلاف سلایق برای جذب منابع متحد باشند.

قانون جامع خدمات کشوری در هاله‌ای از ابهام/ با وجود همه اختلاف سلایق برای جذب منابع متحد باشیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) فرج‌الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، در جلسه شورای اداری استان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت شوراها در قرآن کریم و روایات، گفت: 87 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) دستور تشکیل شوراها را صادر کردند.

وی ادامه داد: شروع جنگ و قرارگیری کشور در شرایط خاص باعث شد تا پس از مدت‌ها در سال 78 وظایف و اختیارات شوراها در قالب قوانین عملیاتی شود و در قانون اساسی کشور فصل کاملی به شوراها اختصاص داده شود.

این مسئول افزود: در این 17 سال شوراها در سراسر کشور فعالیت کرده‌اند اما در مقاطع مختلف زمانی و صرفنظر از گرایش دولت‌ها اختیارات شوراها محدود شده است.

فصیحی رامندی با اشاره به مشکلات پیش آمده در تصویب و اجرایی شدن قانون جامع خدمات کشوری، بیان کرد: قانون جامع خدمات کشوری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و بین دولت و مجلس در تردد است، انتظار ما کمک به حل این مشکل و تصویب نهایی این قانون از سوی مسئولین است.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات ما توجه به قاونو خدمات شهری است تا بتوانیم در زمینه عدم تمرکز و توسعه منطقه‌ای و محلی گشایش داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر اهمیت انسجام بین مدیران اجرایی در راستای پیشبرد اهداف استان، تصریح کرد: برای حل مشکلات استان نیازمند هماهنگی بین مدیران اجرایی و تبعیت و انسجام در جمع مدیران با نظارت و زیر نظر مدیریت ارشد استان هستیم.

فصیحی رامندی اضافه کرد: اگر مدیران اجرایی استانی بتوانند با وجود همه تعارضات و اختلاف سلایق در برخورد با حاکمیت و جذب منابع متحد عمل کنند قطعا موفق‌تر خواهند بود.

وی اظهار کرد: یکی از خواسته‌های ما در جهت تحقق اهداف استانی و بهره‎مندی همشهریان از امکانات مرکزی، هماهنگی و اتحاد بین مسئولین اجرایی زیرنظر مدیریت ارشد استان است.

این مقام مسئول افزود: در صورت هماهنگی و انسجام بین مدیران اجرایی قطعا استان به موفقیت‌های بیشتری در تمامی حوزه‌های شهری دست خواهد یافت و به مطالبات و خواسته‌های خود در سطح کلان سریع‌تر و با نتیجه بهتر خواهد رسید.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: مسائل سلیقه‌ای، جناحی و گروهی باید قالب فردی و موضع‌گیری‌ها شخصی باشد و همه مدیران و مسئولین استانی در موضوعات استانی باید متحد و هماهنگ عمل کنند.

انتهای پیام/9003


 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان