۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بودجه دولتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود ندارد
کد خبر: ۱۷۳۴۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۸ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بودجه دولتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود ندارد

استاندار قزوین گفت: پول دولتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود ندارد و باید با همت کارفرینان و بخش خصوصی شرایط تولید را پویا کرد.

بودجه دولتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات استانداری قزوین با اشاره به روز شوراها گفت: یکی از برجستگی‌های قانون اساسی سپردن امور به دست مردم است و این موضوع همان تعیین سرنوشت مردم به وسیله خودشان می‌باشد.
وی در ادامه با اشاره به روز کارگر ابراز کرد: ساختن یک جامعه از هر جهت به دست کارگران صورت می‌گیرد و ما قدردان زحمات این قشر عزیز بوده و از هر نوع حمایت از آنها در دولت و مجلس و قوه قضائیه فروگذار نمی‌کنم.
این مسئول افزود: یکی از نعمات بزرگ در استان قزوین وجود همدلی و وحدت بین مسئولان است و توجه به وجود این ضرورت زمینه ساز توسعه استان و کشور می‌شود؛ زیرا همه مدیران باید بدانند که به دور از تفکرات جناحی خود در مسیر تحقق ارزش‌های انقلاب و رهبری حرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید مورد سرلوحه کار مدیران استان قرار بگیرد، بیان کرد: دولت، مجلس و نهاهای قضایی و انتظامی باید برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با همکاری یکدیگر وارد میدان شوند، کوتاهی هرکدام از ما زمینه ساز خسارت به کشور خواهد بود.

20 هزار شغل در استان با هماهنگی همه بدنه مدیریت شهری ایجاد می‌شود

استاندار قزوین مردم، دولت و کارآفرینان را سه ضلع مثلث توسعه اقتصاد دانست و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با حضور همه نهادها و استفاده از ظرفیت و استعداد مردمی محقق می‌شود.
وی ادامه داد: امروز شرایط اقتصادی سختی در کشور حاکم است و ما در استان باید مصلحت ملی را اصل قرار داده و مطابق با آنها برنامه ریزی کنیم و در بحث اقتصاد مقاومتی نیز پیشنهاداتی به دولت داده شده تا اختیارات ما را در استان افزایش دهند.
همتی تصریح کرد: برخی قوانین به حدی متمرکز و توزیع بخش دارد که برای ما در استان محدودیت ایجاد کرده است و پول دولتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود ندارد و باید با همت کارفرینان و بخش خصوصی این شرایط را پویا کرد.
وی عنوان کرد: پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در استان فقط با حرف منِ استاندار تحقق نمی‌یابد بلکه همه بدنه مدیریتی باید وارد میدان شوند البته در چارچوب قوانین و مقررات نباید خود را محدود کرد.
این مسئول یادآور شد: برای ایجاد وعده 20 هزار شغل در استان باید همه مدیریت شهری با ما هماهنگ باشند و سپس مردم را وارد میدان کرده و با به کار گیری منابع زمینه پویایی تولید را فراهم کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان