۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قاتل سياه دلي كه همسرش را مثله كرده بود، قصاص شد
کد خبر: ۱۷۳۴۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۸ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب قزوين:

قاتل سياه دلي كه همسرش را مثله كرده بود، قصاص شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوين از اجراي حكم اعدام مردي خبر داد كه با كمال قصاوت قلب همسرش را به قتل رسانده و بدنش را مثله كرده بود.

قاتل سياه دلي كه همسرش را مثله كرده بود، قصاص شد
به گزارش سروس اجتماعی  صبح قزوین ، 24 خرداد 1388 مردي به دادگاه و كلانتري الموت شرقي مراجعه كرده و اظهار داشت كه دخترش از دو روز پيش از منزل خارج شده و هنوز به خانه بازنگشته است، اين فرد اعلام داشت كه دو روز پيش فردي با ما تماس گرفته بود و ادعا مي كرد كه دخترمان نزد اوست و به زودي به خانه بازمي گردد.

در ادامه رسيدگي به پرونده و با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد كه همسر اين خانم با وي اختلاف داشته است از اين رو با تحقيقات بيشتر، همسر اين زن به عنوان متهم دستگير شد.

متهم در ادامه رسيدگي به پرونده سرانجام در آذر ماه سال 91 به قتل همسرش اعتراف كرد و اذعان داشت: از سال 1385 كه همسرم را با فردي به نام "مهدي.ن" دستگير كردند، ديگر از همسرم جدا بوديم تا اينكه در روز 22 خرداد 1388 به منزل پدرش زنگ زدم و با وي در اطراف روستا قرار گذاشتم.

در محل قرار به همسرم اصرار كردم تا از گرفتن مهريه انصراف دهد ولي او نپذيرفت بعد با هم جر و بحث كرديم و از آنجا كه نزديك پرتگاه نشسته بوديم، وقتي بلند شديم با كمي هل دادن من، همسرم به داخل پرتگاه افتاد.

وقتي صدايش زدم چيزي نشنيدم، هنگامي كه بالاي سرش رفتم، ديدم از سرش خون مي آيد كه با روسري سرش را بستم كه رنگ صورتش سياه تر شد و بعد نفسش قطع شد؛ مانتو را از تنش درآوردم.

بعد با چاقوي آشپزخانه كه خريده بودم، سينه هايش را بريدم و داخل آب رودخانه انداختم سپس حين بريدن دست ها، سرش، تنه و پاهايش؛ شكمش را پاره كرده و داخل آب انداختم كه بعد از چهار روز پاهاي متهم را كنار آبشار پيدا كرده و دفن كردم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوين بيان کرد: اين پرونده با توجه به مخفي بودن ابعاد پرونده با دستور قضايي مورد پيگيري ويژه قرار گرفت و كارآگاهان پليس با بررسي حادثه سرانجام با اتمام تحقيقات، پرونده را به دستگاه قضايي تحويل دادند.

حجت الاسلام اسماعيل صادقي نياركي ادامه داد: دادگاه كيفري يك شهر قزوين پرونده را مورد بررسي قرار داد و متهم را با توجه به قرآئن، شواهد و اعترافات با استناد به بند ب ماده 290 و مواد 172، 173، 350، 351، 360، 417، 419، 436، 727-727 و مواد 211 و 135 از قانون مجازات اسلامي مصوب سال 92 محكوم كرد.

وي اعلام كرد: متهم در خصوص قتل عمد به قصاص نفس با چوبه دار در محل زندان مركزي قزوين پس از دريافت تفاضل ديه محكوم شد همچنين از جهت جنايت بر ميت و بريدن سر نيز به پرداخت يك دهم ديه كامل انسان، از حيث بريدن دو دست به يك دهم ديه كامل، از حیث بريدن دو پا به پرداخت ارش و از جهت پاره كردن شكم به عنوان ديه جنايت بر ميت به 74 ضربه شلاق تعزيري محكوم كرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوين عنوان كرد: تمام تلاش دستگاه قضايي بر اين است كه اجراي احكام را در زمان مناسب و سريع در دستور كار خود قرار دهد تا شاهد چنين جنايت هايي نباشيم.

وي يادآور شد: لازم است خانواده ها در خصوص فرزندانش پس از ازدواج نيز مراقبت و دقت لازم را داشته باشند تا شرايط فراز و نشيب زندگي و مسائل مختلف موجب فاصله افتادن ميان زوجين نشود، از طرفي زوجين نيز بايد در زمينه اختلافات في مابين نگاه واقع بينانه توأم با انصاف و محبت را فراموش نكنند.

صادقی در پایان افزود: حکم قصاص این قاتل سنگ دل پس از تایید رییس قوه قضاییه صبح دیروز در محل زندان مرکزی قزوین به اجرا درآمد و این قاتل به دار مجازات آویخته شد.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان