۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اکران پرحاشیه فرزند هاشمی در سینما ایران خرم آباد/جوانان لرستانی حماسه نهم دیماه را تکرار کردند
کد خبر: ۱۷۳۱۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۷ ساعت: ۲۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

آرایش جدید اصلاحات با توسل به فتنه در لرستان:

اکران پرحاشیه فرزند هاشمی در سینما ایران خرم آباد/جوانان لرستانی حماسه نهم دیماه را تکرار کردند

همزمان با ورود فائزه هاشمی به صحنه تبلیغات انتخابات لرستان، مردم خرم اباد با حضور در صحنه و تنگ کردن عرضه بر فتنه گران، حماسه نه دی را تکرار کردند.

اکران پرحاشیه فرزند هاشمی در سینما ایران خرم آباد/جوانان لرستانی حماسه نهم دیماه را تکرار کردند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، علی رغم اینکه برخی از اصلاحات سعی دارند محمد بیرانوندی را بعنوان کاندیدای اصلاحات در انتخابات مطرح کنند ولی در عمل حضور چهره های سیاسی در صحنه تبلیغات برای مرتضی محمودوند کاندیدای دیگر اصلاحات باعث سردرگمی واختلاف در بین اصلاحات شده است.

امروز لرستان بار دیگر یادآور حماسه نهم دیماه بود. ورود فائزه هاشمی به فرودگاه خرم آباد، با اعتراض جوانان لرستانی و دانشجویان مواجه شد و دامنه این اعتراضات گسترده تر شد و به سینما استقلال محل برگزاری جلسه رسید.

سفرحاشیه دار فائزه هاشمی به لرستان

این در حالی که فرزندان هاشمی رفسنجانی هر کدام  که به هر شهرستانی برای امور سیاسی و انتخاباتی سفر می کنند با اعتراضات زیادی روبرو می شوند ولی در مقابل، مسئولان در این خصوص سکوت کرده اند و بدون توجه به این مسائل، مجوز های سخنرانی این افراد را صادر می کنند.

طبق شنیده ها فائزه هاشمی با مجوز مستقیم مسئولان ارشد دولتی برای سخنرانی به لرستان آمده که این مصداق بارز دخالت دولت در انتخابات است.

سفرحاشیه دار فائزه هاشمی به لرستان

«ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «هاشمی این آخرین پیام است حزب الله لرستان آماده قیام است»، «لبیک یا امام خامنه ای» و «مفسد اقتصادی حیا کن لرستان را رها کن» شعارهای معترضین به سفر فائزه هاشمی به لرستان بود که در میدان کیو محل سینما استقلال سر داده شد.

 انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان