۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۷۲۹۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۷ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان:

۲۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپا ه قزوین از برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در استان قزوین خبر داد.

۲۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، نشست خبری نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین و مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان پیش از ظهر امروز(سه شنبه)  با حضور خبرنگاران در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام علی معبودی، نماینده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در این نشست ابراز کرد: فلسفه نامگذاری سالگرد شهید مطهری از 11 تا 17 اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در راستای حفظ و حراست از اعتقادات در عموم مردم و به ویژه بسیجیان است.
وی افزود: نسل جوان نیازمند ارتباط با اندیشه‌های ناب اندیشمندانی همچون شهید مطهری هستند و بر همین اساس این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه نامگذاری شده است.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در این ایام، اعلام کرد: بیش از 250 برنامه متعدد در این هفته درنظر گرفته شده است که در سطح سپاه و بسیج نواحی مختلف استان برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه 10 اردیبهشت در قزوین و کلیه شهرستان‌ها به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان عنوان کرد: اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی با عنوان" شهید مطهری، تفکر و عمل انقلابی" با دیدار از ائمه جمعه استان و شهرستان‌ها، افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مراکز سپاه استان، ارائه مقالات برگزیده در مسابقه مقاله نویسی اندیشه‌های شهید مطهری، نشست ویژه حلقه‌های صالحین، همایش پیاده روی کارکنان سپاه و بسیجیان استان، دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن و غبارروبی گلزار شهدا آغاز می‌شود.
وی در ادامه اضافه کرد: دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی با عنوان " شهید مطهری، اقتصاد مقاومتی و اسلامی" همراه با برگزاری تجلیل از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی سپاه استان است.
حجت الاسلام معبودی عنوان سومین روز از این هفته را " شهید مطهری و مولفه‌های تفکر انقلابی اعلام کرد و گفت: نشست‎های حکمت مطهر با هدف بررسی آثار و ابعاد فکری شهید مطهری در همه شهرستان‌ها و نواحی بسیج استان در این روز برگزار می‌شود.
وی افزود: محفل انس با قرآن کریم و دیدار با مراجع عظام قم توسط کارکنان سپاه در روز سه شنبه که با عنوان " شهید مطهری و مفهوم اقتصاد مقاومتی" نامگذاری شده، برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان یادآور شد: روز چهارشنبه با نام" شهید مطهری، آثار و نتایج تفکر و عمل انقلابی" با تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و برگزاری نهضت روشنگری همراه است.
وی افزود: در روز 5 شنبه که با عنوان" شهید مطهری، فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی" نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج به همراه جشن مبعث حضرت رسول(ص) برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: افکار شهید مطهری در سبک زندگی، مواجهه با تهاجم فرهنگی، آفت زدایی از انقلاب، اقتصاد، مقابله با اندیشه‌های التقاتی بسیار تاثیرگذار است.
محمد بهرامی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) نیز در این نشست درباره برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی، ابراز کرد: کلیدی ترین برنامه‌های این ایام نشست حکمت مطهر است که با هدف ترویج افکار شهید مطهری برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات اخلاق در رده‌های مختلف بسیج، مسابقات ورزشی، هم اندیشی مربیان و هادیان سیاسی و مسابقات وبلاگ نویسی با محوریت آثار شهید مطهری در این ایام برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان