۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۳ آذر/هجوم دانشجویان افراطی امیر کبیر
کد خبر: ۱۷۲۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز شمار هشت ماه نبرد مقدس

۲۳ آذر/هجوم دانشجویان افراطی امیر کبیر

دانشجویان افراطی دانشگاه امیر کبیر با حضور در صحن دانشگاه و با شعارهای "یا حسین ،میر حسین" تجمع غیر قانونی خود را آغاز کردند.

۲۳ آذر/هجوم دانشجویان افراطی امیر کبیر

به گزارش صبح قزوین ،فارس : آیت الله یزدی در دیدار با مدیران گروه تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقات و امور خیریه کشور با بیان اینکه همه چهره سران فتنه را شناخته اند،اظهار داشت: من ناراحتم،شخصیتی که لباس روحانیت بر تن دارد،امروز به عنوان یک جوک در جامعه مطرح شده است و به او شیخ اصلاحات هم می گویند،چه کسی این شخصییت را تزلزل داده است؟

وی ادامه داد : از مرکب شیطانی پیاده شوید و برای خدا اگر خودتان را نمی خواهید نجات دهید علیه اسلام کاری نکنید و خود را کنار بکشید.

آیت الله یزدی با اشاره به هاشمی رفسنجانی با بیان این که شخصیت وی برای همه شناخته شده است و خدمات زیادی را در طول انقلاب داشته است افزود:  در جریان زندگی لغزشگاه های فراوانی در پیش روی انسان است و اگر انسان به خدا پناه نبرد و به خود تکیه بکند لغزش در سر راه است در آخرین برخوردی که با ایشان داشتم به وی گفتم؛ آقای هاشمی فاصله ای که شما با سکوت و نامه خود از رهبری گرفته اید،شایسته نیست .
بیایید همراه رهبری باشید و شایسته نیست که شما اینگونه رفتار کنید.

فارس: بازاریان و اصناف تهران با تجمع در مسجد امام خمینی (ره) ضمن عزاداری ،اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت عناصر آشوب طلب به ساحت مقدس حضرت امام و رهبر انقلاب اعلام کردند.

images (35)

رجانیوز: ساعت 12 بعد از ظهر تعداد نزدیک به صد نفر از دانشجویان افراطی دانشگاه امیر کبیر با حضور در صحن دانشگاه و با شعارهای "یا حسین ،میر حسین" تجمع غیر قانونی خود را آغاز کردند،اما پس از دقایقی با سیل جمعیت دانشجویان انقلابی که پس از اقامه نماز ظهر از مسجد دانشگاه خارج می شدند،مواجه شدند و در حالی که با مشاهده جمعیت اندک نزدیک به صد نفری خود در مقابل جمعیت پانصد نفری این دانشجویان منفعل شده بودند به سمت درب حافظ این دانشگاه حرکت کردند که این حرکت نیز با شعارهای انقلابی دانشجویان دیگر و عدم همراهی دانشگاه مواجه شد.

ایلنا:  مصباحی مقدم بیان اینکه دشمنان مزدوران خودشان را به خیابان می کشانند که این گونه شعارها را بدهند تاکید کرد: خط کشیدن بر روی مرگ بر آمریکا بر اسرائیل اهانت به امام بود،ما باید اعتراض خودمان را در این زمینه نشان دهیم.

مهدی کروبی در گفتگو با سایت تغییر گفت: امروز بنده با مهندس میرحسین موسوی تلفنی صحبت کردم و قراربر این شد که برای راهپیمایی و محکوم کردن رفتارهای این چنین یک درخواست مجوز بدهیم ،با توجه به شرایط امروز ما مجوز خود را به وزارت کشور ارائه می کنیم.
امیدواریم که این حسن نیت ما پاسخ درخور مناسب بگیرد اما در صورت مخالفت ،ما نمی توانیم عواقب حضور خودجوش مردم را بر عهده بگیریم و هرگونه اتفاقی که برای مردم انقلابی ایران بیفتد مسئولیتش متوجه آقایان است،با این حال ما گزارش خود را در صورت موافقت یا مخالفت به مردم اعلام می کنیم.
پ

پایگاه اطلاع رسانی علی محمد دستغیب: بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر و 28 تشکل دانشجویی استان مرکزی طی نامه های سر گشاده ای،نسبت به عملکرد جناحی و متعصبانه و سکوت موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره) تحت نظر سید حسن خمینی اعتراض کردند.

فارس: غلامحسین الهام در سایت شخصی خود به اشاره به هتک حرمت امام راحل نوشت: حق آن است که قوه قضائیه خود به میدان احقاق حق امام و ملت برآید ،فرصت ملت بزرگ ایران را با سرگرم شدن به دشمنان بی ریشه و بی ارزش مشغول نسازد.
انتهای پیام/7007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان