۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اجرای طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهری قزوین
کد خبر: ۱۷۲۳۰۸ نویسنده: علی صادقی نیارکی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۶ ساعت: ۱۳:۵۰ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین اعلام کرد:

اجرای طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهری قزوین

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهر قزوین تنظیم شده که در این بخش جزو ۵ شهر شاخص کشور هستیم.

اجرای طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهری قزوین
علی صادقی‌نیارکی، سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اطلاع‌رسانی عملکرد مسئولین اظهار کرد: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی عملکرد مسئولین و مطالبه اقدامات صورت گرفته مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

وی با اشاره به تنظیم طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهر قزوین اعلام کرد: طرح جامع ترافیک استان به تصویب شورای عالی حمل و نقل رسیده است که در این بخش جزو 5 شهر شاخص کشور هستیم.

این مسئول ابراز کرد: در شهر قزوین نسبت به جمعیت و وسعت شهر زیرساخت‌های خوبی انجام شده است که با اجرای پروژه‌ها وضعیت ترافیک شهر بهتر خواهد شد.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: سیاست‌گذاری فرهنگی شورا برای شهرداری هر‌ساله در اواخر فصل پاییز تدوین می‌شود تا شهرداری بر‌اساس این سیاست‌ها برنامه‌ریزی بودجه را داشته باشد.

صادقی نیارکی با اشاره به رویکرد شورا نسبت به مسائل فرهنگی گفت: در سال گذشته بالغ بر 25 میلیارد ریال برای کمک به 25 مسجد پرداخت شده که 18 مورد برای مساجد جدیدالاحداث بوده است.

وی گفت: اولویت‌ کاری شورای اسلامی شهر قزوین نگاه ویژه به حوزه فرهنگی بوده، به همین منظور در چندین نقطه شهر به ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته کانون‌های فرهنگی احداث شده است.

 این مسئول  در ادامه افزود:  همچنین کمک به حافظان قران کریم و برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی با بیش از 140 هزار بازدید کننده از دیگر کارهای فرهنگی انجام شده  توسط شوراست.

وی گفت: اعضای شورای شهر خواهان رفع مشکلات شهروندان هستند که در این زمینه رسانه‌ها می‌توانند مسائل و مشکلات مردم را به ما انتقال دهند.

عضو شورای اسلامی شهر در ادامه افزود: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای حل مشکلات شهری سال گذشته 162 جلسه ملاقات‌ مردمی و دیدار چهره به چهره با شهروندان داشتند و همچنین 40 جلسه در مساجد شهری برگزار شد.

وی  در پایان با اشاره به جلسات هفتگی شورا برای رفع مشکلات شهروندان و بررسی طرح‌ها و پروژه‌ها خبر داد: روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته نیز جلسات علنی شورا برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/1404


 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان