۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جذب ۳۷۰ نفر از بانوان جویای کار توسط شرکت‌های برون سپاری سوادآموزی
کد خبر: ۱۷۲۳۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۶ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین:

جذب ۳۷۰ نفر از بانوان جویای کار توسط شرکت‌های برون سپاری سوادآموزی

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب ۳۷۰ نفر از بانوان جویای کار توسط شرکت‌های برون سپاری سوادآموزی خبر داد.

جذب ۳۷۰ نفر از بانوان جویای کار توسط شرکت‌های برون سپاری سوادآموزی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه برون سپاری سوادآموزی استان با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاون سوادآموزی و جمعی از کارشناسان در سالن جلسات برگزار شد.

صدیقه مهدوی، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه برون سپاری سوادآموزی گفت: سازمان سوادآموزی طرح‌های مهمی برای انجام فعالیت‌های سوادآموزی همچون آموزش اولیاء بی‌سواد دارد که از وظایف مهم سوادآموزی است.

وی افزود: سواد آموزی استان قزوین توانسته است 44 درصد افراد بی‌سواد را جذب کلاس‌های سوادآموزی کند، برای تحقق صد در صد برنامه‌های سوادآموزی لازم است که همه مسئولان بسیج شوند و متولیان امر به عنوان مقامات مسئول همه تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: از آنجا که ممکن است در مناطق دوردست و روستاهای دورافتاده یک نفر وجود داشته باشد که نیازمند آموزش باشد، لذا سوادآموزی استان شرایط لازم برای آموزش او را نیز فراهم می‌کند.

مهدوی تصریح کرد: در 6 مرکز بهبود یادگیری محیطی در سطح استان کارهایی انجام شده و بزودی فعالیت آنها آغاز می‌شود و می‌توانیم شاخص‌های پیشرفت را با شروع فعالیت این مراکز داشته باشیم.

وی اضافه کرد: 450 نفر از افراد جویای کار توسط شرکت‌های برون سپاری سوادآموزی جذب کار شده‌اند که 370 نفر آنها را بانوان تشکیل می‌دهند. 

معاون سوادآموزی قزوین تاکید کرد: سوادآموزی نیازمند تبلیغات گسترده با شیوه‌های مختلف است و ضرورت ایجاد مراکز یادگیری از تعییر نگرش مسئولین به‌وجود می‌آید.

وی در ادامه بیان کرد: آموزش‌های سواد آموزی شامل دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم، حقوق شهروندی و مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های اساسی زندگی و غیره می‌باشد.

مهدوی در پایان با اشاره به جذب و آموزش سوادآموزان در مناطق مختلف استان اظهار کرد: در رتبه بندی عملکرد مناطق آموزش و پرورش استان که بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال 94 انجام شد ناحیه 2 قزوین با 75/386 امتیاز رتبه اول، ناحیه 1 قزوین با 5/350 امتیاز رتبه دوم و آبیک با 75/319 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان