۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مراسم یادبود مدافع حرم، شهیدجاویدالاثر زکریا شیری در استان برگزار می شود
کد خبر: ۱۷۲۱۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۶ ساعت: ۱۰:۵۱ ↗ لینک کوتاه

پس از ۴ ماه انتظار؛

مراسم یادبود مدافع حرم، شهیدجاویدالاثر زکریا شیری در استان برگزار می شود

باتوجه به گذشت چندین ماه از شهادت این شهیدعزیز و تائید شاهدان عینی و همرزمان وی و اطمینان از به شهادت رسیدن او، با اجازه و موافقت خانواده شیری، مراسم یادبود و گرامیداشت شهیدجاویدالاثر زکریاشیری برگزار می شود.

مراسم یادبود مدافع حرم، شهیدجاویدالاثر زکریا شیری در استان برگزار می شود
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، محرمعلی والدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد(ع) قزوین از برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت مدافع حرم، شهیدجاوید الاثر زکریاشیری در شهر اقبالیه خبر داد.
وی گفت: شهید زکریاشیری عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که سال گذشته برای دفاع از حریم انقلاب و حرم اهل بیت(س) در مقابل تجاوز تروریست های تکفیری به سوریه اعزام و در عملیات های مختلفی شرکت داشت که متاسفانه در یک عملیات در روزهای نخست آذرماه سال۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین ادامه داد: متاسفانه اعزام چندین گروه متخصص از رزمندگان اسلام برای بازگرداندن پیکر مطهر این شهید بزرگوار از محل شهادت و میدان نبرد به پشت جبهه و منطقه خودی حاصلی دربرنداشت و پیکر مطهر شهید زکریاشیری تا این لحظه به میهن عزیزمان بازنگشته است.
وی افزود: باتوجه به گذشت چندین ماه از شهادت این شهیدعزیز و تائید شاهدان عینی و همرزمان وی و اطمینان از به شهادت رسیدن او، با اجازه و موافقت خانواده شیری، مراسم یادبود و گرامیداشت شهیدجاویدالاثر زکریاشیری برگزار می شود.
والدی ابراز کرد: مراسم یادبود شهیدجاویدالاثر زکریاشیری در روز چهارشنبه ۸اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در مسجد حضرت علی اصغر(ع) شهر اقبالیه برگزار می شود.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در پایان، ضمن آرزوی غفران الهی و ترفیع درجات شهدای مدافع حرم در پیشگاه خداوند متعال از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور قزوین خواست تا با شرکت در مراسم گرامیداشت شهیدجاویدالاثر زکریاشیری ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای اسلام، موجب تصلی خاطر بازماندگان و خانواده شهید شیری شوند.
انتهای پیام/2002
شهید شیری شوند 

منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان