۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مشاوران رسانه ای اکبر هاشمی رفسنجانی چه کسانی هستند؟ + جدول سوابق و فعالیت ها
کد خبر: ۱۷۲۱۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۶ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

گزارشی از وضعیت رسانه ای دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی؛

مشاوران رسانه ای اکبر هاشمی رفسنجانی چه کسانی هستند؟ + جدول سوابق و فعالیت ها

هاشمی رفسنجانی در فرودین ۹۵ از تقطیع خودسرانه و تحریف سخنان خود ابراز تاسف نمود در حالی که صفحه توئیتر ایشان به تایید سایت رسمی ایشان رسیده بود و مشخص نیست که چه کسی این سخنان را در صفحه رسمی ایشان تحریف نموده است! در گذشته نیز این رفتار ها تکرار شده و پس از گاف های رسانه های متعلق به هاشمی رفسنجانی ، وی و دفتر ایشان اظهار بی اطلاعی کرده و بلافاصله شروع به تکذیب ارتباط رسانه های منسوب به هاشمی با ایشان می نمایند.

مشاوران رسانه ای اکبر هاشمی رفسنجانی چه کسانی هستند؟ + جدول سوابق و فعالیت ها
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، در فروردین 95 توئیتر منتسب به هاشمی رفسنجانی توئیتی منتشر نمود که واکنش ها و انتقادات فراوانی را در پی داشت و باعث موضع گیری صریح رهبرانقلاب در برابر این تعبیر شد. پس از این اتفاق هاشمی رفسنجانی از تقطیع خودسرانه و تحریف سخنان خود ابراز تاسف نمود در حالی که صفحه توئیتر ایشان به تایید سایت رسمی ایشان رسیده بود و مشخص نیست که چه کسی این سخنان را در صفحه رسمی ایشان تحریف نموده است!

این در حالی است که در گذشته نیز این رفتار ها تکرار شده و پس از گاف های رسانه های متعلق به هاشمی رفسنجانی ، وی و دفتر ایشان اظهار بی اطلاعی کرده و بلافاصله از طریق رسانه های خود شروع به تکذیب ارتباط رسانه های منسوب به هاشمی با ایشان می نمایند.

برای روشن تر شدن فضا، فعالیت های سیاسی و سوابق برخی از مشاوران رسانه ای و سیاسی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی را در جدول ذیل گرد آوری شده که در ادامه می آید.







انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان