۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ارسال نامه آیت‌الله مکارم شیرازی به روحانی
کد خبر: ۱۷۲۱۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۶ ساعت: ۹:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مشکل سودهای بدهی های بانکی؛

ارسال نامه آیت‌الله مکارم شیرازی به روحانی

شهردار قم گفت: با توجه به مشکلاتی که سودهای بدهی‌های بانکی شهرداری برای شهر قم ایجاد کرده است، شاهد حمایت مراجع و علما در خصوص رفع این مشکل بودیم و در این زمینه آیت‌الله مکارم شیرازی نامه‌ای به رئیس جمهور ارسال کرده است.

ارسال نامه آیت‌الله مکارم شیرازی به روحانی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم با بیان اینکه عمده توان مدیریت شهری در سال گذشته صرف رفع چالش‌های شهرداری و اصلاح ساختاری این مجموعه شده است اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته اصلاح ساختار تشکیلات در سیستم شهرداری در ابعاد عمرانی، مالی، سرمایه گذاری و برنامه ریزی صورت گرفت.


وی با تأکید بر اینکه در گذشته قدرت تصمیم گیری در برخی بخش‌های شهرداری از نیروها گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: امروز با تدبیر صورت گرفته آرامش مناسبی در مجموعه شهرداری حاکم شده است.

شهردار قم با اشاره به بدهی‌های بانکی شهرداری تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر 500 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری تهاتر شد و 500 میلیارد هم برای امسال پیش بینی شده و برنامه داریم طی سه سال همه بدهی‌های بانکی را مستهلک کنیم.

وی به مشکل سود دیرکرد وام‌های بانکی اشاره و خاطرنشان کرد: این مسئله برای مراجع و علما تشریح شده و نظر مثبت علماء و بزرگان قم برای رفع این مشکل را داشتیم و در این زمینه شاهد ارسال نامه از طرف آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله مومن به رئیس جمهوری و رهبری برای رفع بدهی‌های بانکی شهرداری قم بوده‌ایم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به مستهلک شدن بخش عمده بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران افزود: خوشبختانه در شرایط فعلی همه طرح‌های عمرانی شهر فعال است.

وی به مشکل تاخیر در تکمیل برخی پروژه‌های عمرانی اشاره و تصریح کرد: در صدد هستیم اکثر پروژه‌های نیمه کاره شهر را تا پایان امسال راه اندازی کنیم و پروژه‌های جدیدی که آغاز می‌شود حداکثر یکساله در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/1404
منبع:فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان