۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ۲۴ ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر درون شهري جابه جا شدند
کد خبر: ۱۷۱۷۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداري قزوين:

۲۴ ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر درون شهري جابه جا شدند

معاون سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداري قزوين گفت: از ابتداي امسال تا كنون ۲۴ ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر از طريق ناوگان حمل و نقل درون شهري قزوين جابه جا شدند.

۲۴ ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر درون شهري جابه جا شدند
به گزارش صبح قزوين، مهدی یدی همدانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: از ابتداي امسال تا كنون 24 ميليون و 500 هزار مسافر از طريق ناوگان حمل و نقل درون شهري قزوين جابه جا شدند.
وي در ادامه افزود: از اين ميزان 60 درصد بانوان و بقيه آقايان بوده اند.
معاون سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداري قزوين با اشاره به تردد روزانه 85 هزار وسيله نقليه شخصي در قزوين از ساخت 10 تقاطع غير همسطح تا پايان امسال خبر داد.
يدي همداني اظهار كرد: تکمیل پروژه‌های عظیم مطالعات جامع حمل و نقل شهری قزوین در مرحله تصویب در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور قرار دارد و به طور حتم با اجرای آن قزوین در سال‌های آتی گام در مسیر توسعه می‌گذارد.
وي؛ همکاری با سازمان خدمات طراحی و معاونت عمرانی شهرداری برای مطالعه و تهیه طرح تقاطع‌های غیرهمسطح را از دیگر برنامه‌های حمل و نقل ترافیک شهری عنوان کرد.
اين مسئول بيان كرد: مطالعه و تهیه طرح تقاطع کمربندی غرب با جاده رشت، تقاطع کمربندی غرب و بلوار باهنر، تقاطع بلوار معلم و خیابان شهید بابایی، تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و تقاطع جاده الموت و آزاد راه قزوین – کرج در شرق میدان مينودر نیز در دستور کار قرار دارد.
يدي همداني اضافه كرد: شهروندان مي توانند با مراجعه به سايتqazvin rmto.
ir از ترافيك موجود در خيابان ها مطلع شوند.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان