۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نیازمند قوانین یکپارچه برای نظارت بر پروژه های شهری هستیم
کد خبر: ۱۷۱۷۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۵ ساعت: ۱۵:۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

نیازمند قوانین یکپارچه برای نظارت بر پروژه های شهری هستیم

رییس شورای شهر قزوین با اشاره به نظارت بر پروژه های شهری توسط شورا ابراز کرد: ۱۶ بند وظیفه نظارتی از ۵۱ بند وظایف شورای شهر در اساسنامه است، اما مکانیزم اجرایی صحیح آن برای شورای شهر وجود ندارد که نیازمند قوانین یکپارچه برای نظارت در این زمینه هستیم.

نیازمند قوانین یکپارچه برای نظارت بر پروژه های شهری هستیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، فرج الله فصیحی رامندی، رئیس شورای شهر قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در تالار مردم شورای شهر قزوین برگزار شد، در آستانه گرامیداشت هفته معلم و کارگر اظهار کرد: از تلاش و مجاهدات دلسوزانه و مسئولانه معلمان و کارگران عزیز تشکر و قدردانی می کنیم.
وی درباره فعالیت‌های شورا در سال 94 بیان کرد: در سال گذشته بیش از 300 جلسه در شورا برگزار شد که 550 طرح و لایحه در حوزه های مختلف به تصویب رسید.
رئیس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات شورای شهر در سال گذشته ابراز کرد: توافقات ملکی با شهروندان، قیمت گذاری خدمات شهری از جمله پسماند، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، فضای سبز و غیره از این موارد است.
فصیحی رامندی در ادامه افزود: تصویب پروژه ها و طرح‌های شهرداری، کمک به مساجد و هیئات مذهبی، کمک به مراکز نیکوکاری، نامگذاری معابر و کوچه ها، بررسی و تصویب لایحه بودجه شهرداری از دیگر اقدامات و برنامه‌های شورای شهر در سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به نظارت بر پروژه های شهری توسط شورا گفت: ۱۶ بند وظیفه نظارتی از ۵۱ بند وظایف شورای شهر در اساسنامه است، اما مکانیزم اجرایی صحیح آن برای شورای شهر وجود ندارد که نیازمند قوانین یکپارچه برای نظارت در این زمینه هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه اضافه کرد: نظارت بر پروژه‌های شهری از طریق کمیسیون پیگیری و نظارت شورا، شرکت های حسابرسی و سازمان بازرسی به عنوان نهاد نظارتی انجام می‌شود.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی، شعور و آگاهی اجتماعی تصریح کرد: رسانه‌ها چشم بیدار جامعه هستند که در ساخت تفکر و فرهنگ جامعه نقش ویژه‌ای دارند.
فصیحی رامندی در پایان با اشاره به اینکه مجموعه شورای شهر به رسانه ها اهتمام ویژه‌ای دارد ، اعلام کرد: ما در شورای شهر آمادگی این را داریم که پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه و مردم را پذیرفته و به آن جامه عمل بپوشانیم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان