۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌یابی ۲۳ هنرجوی قزوینی به مرحله نهایی مسابقات فنی و حرفه‌ای و کاردانش
کد خبر: ۱۷۱۷۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۵ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش متوسطه قزوین اعلام کرد:

راه‌یابی ۲۳ هنرجوی قزوینی به مرحله نهایی مسابقات فنی و حرفه‌ای و کاردانش

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری مرحله اول مسابقات کشوری علمی- عملی در شاخه فنی و حرفه‌ای و علمی-کاربردی در شاخه کاردانش از راه‌یابی ۲۳ هنرجوی قزوینی به مرحله نهایی این دوره از مسابقات خبر داد.

راه‌یابی ۲۳ هنرجوی قزوینی به مرحله نهایی مسابقات فنی و حرفه‌ای و کاردانش
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سعید پاینبرد معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: مرحله اول مسابقات کشوری علمی- عملی در شاخه فنی و حرفه‌ای و علمی-کاربردی در شاخه کاردانش در استان برگزار شد.

وی افزود: هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان بار دیگر خوش درخشیدند و 23 نفر از هنرجویان استان موفق شدند به مرحله نهایی مسابقات کشور راه یابند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در مرحله نخست مسابقات کشوری 6 هزار نفر در سطح کشور با هم به رقابت پرداختند و از استان قزوین 187 نفر در این مسابقات شرکت نمودند که از این تعداد 9 نفر در شاخه فنی و حرفه ای و 14 نفر در شاخه کاردانش جهت شرکت در مرحله نهایی کشوری برگزیده شدند.

وی تصریح کرد: در مرحله اول مسابقات کشوری علمی-عملی شاخه فنی و حرفه‌ای، هنرستان شهید چمران ناحیه یک قزوین با کسب 4 رتبه شگفتی ساز این دوره شد و هنرستان ارزش ناحیه یک قزوین نیز موفق به کسب یک رتبه شد.

پاینبرد عنوان کرد: هنرستان الزهرا ناحیه دو قزوین نیز در یک رتبه و هنرستان دخترانه ریحانه و هنرستان پسرانه امیر کبیر و هنرستان پسرانه رازی از منطقه البرز نیز موفق به کسب یک رتبه در این مرحله از مسابقات شدند.
وی با اشاره به رشد 60 درصدی رتبه‌ها نسبت به سال گذشته تصریح کرد: انگیزه بالای هنرستان‌های استان برای ارتقای جایگاه استان در کشور نشان از عملکرد مطلوب معلمان و مربیان این حوزه دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: در شاخه کاردانش، هنرجویان راه یافته به مرحله نهایی کشوری از هنرستان‌های پسرانه شهید عظیمیان ناحیه دو با 4 رتبه و هنرستان دخترانه فرزانه و پوراندخت هاشمیان، صالحین و شهیدان شالباف هر کدام با یک رتبه از ناحیه یک قزوین به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی ادامه داد: هنرستان‌های دخترانه حنانه، پسرانه صانع و دخترانه اخلاص هر کدام با یک رتبه از منطقه البرز و همچنین هنرستان دخترانه کوثر آوج با کسب یک رتبه و هنرستان احمدی روشن از منطقه طارم سفلی شگفتی ساز این مرحله از مسابقات کشوری بودند.

گفتنی است مرحله نهایی مسابقات کشوری علمی-کاربردی شاخه کاردانش در مرداد ماه در استان خراسان رضوی و مرحله نهایی کشوری علمی-عملی شاخه فنی و حرفه‌ای در بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری در استان کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان