۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استکبار ستیزی در بیانات دولتمردان ما در حال کمرنگ شدن است
کد خبر: ۱۷۱۷۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۵ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

استکبار ستیزی در بیانات دولتمردان ما در حال کمرنگ شدن است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ستیز با آمریکا در بیانات دولتمردان ما کم‌کم قبیح شمرده می‌شود و در شرایطی که برجام اول با خسارت‌های جبران ناپذیرش روح ملت را آزرده می‌کند سخن از برجام ۲ و ۳ می‌زنند.

استکبار ستیزی در بیانات دولتمردان ما در حال کمرنگ شدن است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام و دو شهید بسیجی کلهر و بنایی ظهر امروز (یکشنبه) در حسینیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.
آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: موفقیت، پیشرفت و پیروزی امروز کشور مرهون از خودگذشتگی و فداکاری شهداست که همه جا هستند.
وی افزود: اگر امروز شاهد عزت و افتخارآفرینی در سوریه هستیم به دلیل رشادت شهدایی است که همچون آفتاب تابان می‌درخشند و اگر در کشور عراق دست استعمار قطع شد و سلطه استکبار جهانی به ذلت استکبار جهانی تبدیل شد به دلیل حضور عزت‌مندانه شهدا و همچنین اندیشه و آرمان والای آنهاست.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس آیات الهی شهدا زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند از این رو اگر کسی غیر این سخن گوید حاکی از عدم شناخت حقیقی و درک درست او نسبت به شهداست.
وی حیات الهی را از برجسته‌ترین روزی‌های خدا برشمرد که متعلق به شهداست که در راستای کسب معنویت، عبودیت، کرامت و ارزش‌های متعالی قدم برداشتند و زندگی کردند.
عابدینی تصریح کرد: هدف از آفرینش انسان، خوردن و خوابیدن نیست بلکه خداوند متعال اهداف بزرگی را برای انسان ترسیم کرده و پیامبران را برای بیان نقشه راه و چگونگی طی مسیر مبعوث نموده است.
وی عبودیت و بندگی خدا را یکی از اهداف مهم انبیاء بیان کرد و گفت: شهدا نیز برای تحقق رسالت انبیا به جهاد با دشمنان برخاستند و به شهادت رسیدند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: شهدا بودند که در همه جای دنیا پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله را در آستانه احتزاز قرار دادند و بلندآوازگی دین مرهون اقدام بر اساس عبودیت و بندگی شهداست.
وی خاطرنشان کرد: شهدا با نفی استکبار و تفکر فرعونی جامعه جهانی را به بیداری و قیام و اقدام در این زمینه واداشتند.
امام جمعه قزوین با مقایسه رفتار فرعون با استکبار جهانی بیان کرد: اگر رفتار فرعون با مردم زمانش را با استکبار جهانی مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که ترجمان همان رفتار است زیرا فرعون مردم را تحقیر کرده و خود را برتر از همه می‌دانست.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون نیز استکبار جهانی حرف‌هایی می‌زنند که سازمان استکبار فرعونی می‌گفت یعنی القای این مفهوم که شما ناتوانید و از خود چیزی ندارید بنابراین با متقاعد کردن مردم مبنی بر کدخدایی خود در جهان، درصددند تا مردم مطیع اوامر آنها باشند.
عابدینی خاطرنشان کرد: شهدای گمنام با استخوان‌های خود ما را از غرق شدن در منجلاب استکبار جهانی نجات دادند.
وی در ادامه افزود: اگر روح بندگی و عبادت که جان مایه هر جامعه‌ای است در میان مردم نهادینه شود به طور قطع مردم برای اقامه عدل و قسط به پا می‌خیزند چراکه عادل واقعی که عدالتش ریشه در بندگی دارد اگر تیغ عداوت و ثروت او را نشانه بگیرد باز هم تن به عدالت خواهد داد زیرا روح بندگی در او نهادینه شده است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: استکبار ستیزی یکی از اهداف مهم شهدا بود بنابراین اگر این هدف را بشناسیم ستیز با آمریکا همواره باید در زندگی ما جریان داشته باشد و نباید به خواسته‌های استکبار جهانی تن دهیم.
وی افزود: این در حالی است که ستیز با آمریکا در بیانات دولت مردان ما کم کم قبیح شمرده می‌شود و در شرایطی که برجام اول با خسارت‌های جبران ناپذیرش روح ملت را آزرده می‌کند صحبت از برجام 2 و 3 می‌زنند و می خواهند تا سلسله برجام‌ها به انتخابات ریاست جمهوری رسیده و ما بار دیگر از آمریکا و انگلیس آسیب جدی ببینیم.
عابدینی در پایان گفت: آرمان‌های شهدا بدون شک محقق خواهد شد زیرا مقصدشان آشکار است و اهدافشان به نتیجه خواهد رسید.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان