۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نوسازي و هوشمندسازي ۲۴چراغ راهنمايي در سطح شهر قزوين/پل هوايي عابرپياده مقابل صداوسيماي مرکز قزوين آماده نصب است
کد خبر: ۱۷۱۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

نوسازي و هوشمندسازي ۲۴چراغ راهنمايي در سطح شهر قزوين/پل هوايي عابرپياده مقابل صداوسيماي مرکز قزوين آماده نصب است

عرشیان اعلام کرد: نوسازي و هوشمندسازي سامانه ۲۴چراغ راهنمايي در سطح شهر قزوين با اعتبار يک ميليارد و ۳۲۰ميليون تومان در سال جاري انجام شد.

 نوسازي و هوشمندسازي ۲۴چراغ راهنمايي در سطح شهر قزوين/پل هوايي عابرپياده مقابل صداوسيماي مرکز قزوين آماده نصب است
اسماعیل عرشیان در گفتگو با صبح قزوین اظهار داشت: در سال جاري احداث 3دستگاه پل هوايي عابر پياده در محور بلوار شهيد بهشتي(ميدان شهيد بابايي) و بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) در دستور کار قرار گرفت که در محور ميدان شهيد بابايي به بهره‌برداري رسيده است و يکي ديگر روبروي دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) به زودي نصب خواهد شد.
وي با تشريح پروژه‌ها و اقدامات اين مجموعه در سال جاري عنوان کرد: با احداث اين سه پل هوايي در اين محور در هر 600متر يک پل هوايي خواهيم داشت.
A0906816
عرشيان گفت: تا پايان سال جاري با اعتبار 700ميليون تومان ، 450مترمربع تابلوهاي راهنماي مسير در سطح شهر قزوين تهيه و نصب خواهد شد.
اين مسوول ادامه داد: در سال جاري اصلاحات هندسي 6 تقاطع با اعتبار يک ميليارد و 400ميليون تومان انجام شده است که اين مهم رضايت‌مندي شهروندان را ايجاد کرده است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: در سال جاري ايمن سازي و آرام سازي شبکه معابر با نگاه ويژه به 72مدرسه موجود در حاشيه معابر پرتردد با اعتبار يک ميليارد و 240ميليون تومان انجام شد.
عرشیان با تاکید بر اینکه پل هاي هوايي نقش مهمي در ايمني تردد عابران پياده و کاهش سوانح رانندگي دارند اضافه کرد: براين اساس يکي از اقداماتي که در سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين انجام مي شود جانمايي، طراحي و نصب پل هاي عابرپياده در نقاط مختلف سطح شهر قزوين است.
اين مسوول عنوان کرد: پل هوايي عابرپياده مقابل صدا وسيماي مرکز قزوين نيز براساس نيازسنجي انجام شده طراحي شده و آماده نصب است.
مديرعامل سازمان‌حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بيان کرد: اين پل هوايي با طول عرشه 56متر و چهاردهانه طراحي و ساخته شده است.
عرشيان اظهار کرد: عرشه هاي اين پل هوايي به طور کامل ساخته و از محل کارخانه حمل و در محل دپو شده است.
13911205000116_PhotoA
وي گفت: به محض جابجايي تاسيسات شهري از قبيل شبکه برق رساني، آب و گاز اقدامات لازم براي مونتاژ و نصب پل انجام مي شود.
اين مسوول با اشاره به نحوه جانمايي اين پل هوايي عابرپياده خاطرنشان کرد: نصب اين پل هوايي به دليل وجود مکان هاي جاذب سفر در اين منطقه از شهر قزوين از قبيل دانشگاه بين المللي امام خميني(ره)، صدا وسيما و نمايشگاه بين المللي ضرورت دارد.
انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان