۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حادثه طبس دیوار اقتدار و حکمرانی آمریکا را در جهان شکست/ انقلابی ماندن مسیر نفوذ دشمن را مسدود می‌کند
کد خبر: ۱۷۱۵۳۶ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۵ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

حادثه طبس دیوار اقتدار و حکمرانی آمریکا را در جهان شکست/ انقلابی ماندن مسیر نفوذ دشمن را مسدود می‌کند

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه انقلابی ماندن مسیر نفوذ دشمن را مسدود می‌کند، اذعان کرد: حادثه طبس برای آمریکا که خود را سرور تمام کشورها می‌دانست، بسیار گران تمام شد.

حادثه طبس دیوار اقتدار و حکمرانی آمریکا را در جهان شکست/ انقلابی ماندن مسیر نفوذ دشمن را مسدود می‌کند
داود محمدی، نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با بیان اینکه هر انقلابی در بدو شکل‌گیری دارای شاخصه‌های مخصوص به خود است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما نیز از ابتدا بر سه پایه استوار بود.
وی عدم وابستگی به کشورهای شرق و غرب را یکی از شاخصه‌های انقلاب دانست و افزود: عدم وابستگی به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست بلکه ما باید با حفظ استقلال در همه زمینه‌ها تعاملات خود را با کشورهای دیگر داشته باشیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: پایبندی به اصول اسلامی پایه اصلی نظام است و اعتقاد به ولایت فقیه را می‌توان به عنوان رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست که رهبر معظم انقلاب بعنوان ولی فقیه در رأس آن قرار دارد.
وی پشتیبانی ملت ایران از انقلاب را پایه دیگر استواری نظام دانست و گفت: حضور گسترده و وحدت آفرین مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب عامل ماندگاری این انقلاب است.
محمدی تصریح کرد: برای حفظ انقلاب باید هم شاخصه‌های آن حفظ شود و هم با تقویت این عوامل زمینه استمرار آن را فراهم کرد؛ زیرا با حفظ و تقویت آرمان‌های انقلاب می‌توان مانع نفوذ دشمنان در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی شد.
وی مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که حرکت انقلاب اسلامی باید بر مبنایی باشد که از ابتدا بر آن آرمان‌ها شکل گرفت و در همین راستا توصیه ایشان به مدیران، انقلابی ماندن، انقلابی عمل کردن و انقلابی فکر کردن است.

حادثه طبس تجلی قدرت و عظمت الهی بود

نماینده مردم قزوین تصریح کرد: دشمنان نظام با کارشکنی و ایجاد توطئه‌های مختلف در کشورمان در هر دوره‌ای سعی کرده‌اند مدیران انقلابی ما را تخریب کنند و با نفوذ خود کشور را به چالش بکشانند از همین رو رهبری توصیه به حفظ روحیه انقلابی دارند و حتی خود را یک انقلابی معرفی کردند نه یک دیپلمات.
وی افزود: ملت ایران امروز به روشنی دریافته که کشورهای غربی، به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی از هیچ اقداماتی علیه کشورمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نخواهند کرد و در طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این مسئله بارها ثابت شده است.
محمدی با اشاره به 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس اظهار کرد: همه مردم در حادثه طبس آشکارا دیدند که با وجود اقدامات و برنامه‌ریزی اطلاعاتی و امنیتی آمریکا، به یاری خداوند متعال نقشه این کشور برای آزادی گروگان‌هایش با شکست روبه‌رو شد.
وی افزود: حادثه طبس تجلی قدرت و عظمت الهی بود و سست بودن قدرت کشورهای استکباری و ظالم را نشان داد و این موضوع موجب تقویت اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی و شکستی دیگر برای آمریکا در برابر جمهوری اسلامی بود.
محمدی بیان کرد: حادثه طبس برای آمریکا که خود را سرور تمام کشورها می‌دانست، بسیار گران تمام شد، زیرا این حادثه موجب شد که دیوار اقتدار و حکمرانی آمریکا در جهان بشکند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان