۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اصل مطلقه ولایت فقیه یعنی فقط اسلام/ ترورهای اوان انقلاب نشانگر خصومت دشمنان با اصل ولایت فقیه بود
کد خبر: ۱۷۱۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سردار آبنوش در همایش "بار آن سربندها":

اصل مطلقه ولایت فقیه یعنی فقط اسلام/ ترورهای اوان انقلاب نشانگر خصومت دشمنان با اصل ولایت فقیه بود

سردار آبنوش: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از مطرح شدن اصل سوم قانون اساسی یعنی اصل ولایت فقیه، ترورهای داخل ایران از نخبه های کشور آغاز شد و این نشانگر خصومت دشمنان با اصل ولایت فقیه است.

اصل مطلقه ولایت فقیه یعنی فقط اسلام/ ترورهای اوان انقلاب نشانگر خصومت دشمنان با اصل ولایت فقیه بود

به گزارش صبح قزوین، همایش "بار آن سربندها" با حضور دانشجویان و دانشگاهیان بسیجیان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

سردار سالار آبنوش، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) درباره شبهات مربوط به اصل ولایت فقیه ابراز کرد:  200 کشور دارای حاکمیت سیاسی در سطح جهان، اغلب دارای قانون اساسی هستند که این قانون اساسی با کمی تغییر کپی برداری از قانون اساسی نظام لیبرال دموکراسیست و در آن توجهی به فرهنگ و ارزش های کشورها نشده است.

وی ادامه داد: همین عدم تطابق باعث شده که بسیاری از کشورها دچار مشکل شوند و مردم آن را نپذیرند.

خصومت دشمنان با ولایت فقیه

سردار آبنوش اذعان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شروع به تدوین قانون اساسی شد، در همان زمان اوضاع کشور آرام و خوب بود اما بلافاصله پس از مطرح شدن اصل سوم قانون اساسی یعنی اصل ولایت فقیه، ترورهای داخل ایران از نخبه های کشور آغاز شد و این نشانگر خصومت دشمنان با اصل ولایت فقیه است.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: زمانی که قانون اساسی را برای اصلاحات  به امام راحل(ره) ارائه کردند، ایشان کلمه ی مطلق را به ولایت فقیه اضافه کردند و ولایت مطلقه ی فقیه به این معنی است که ولی امر باید همه ی قوانین اسلام ناب محمدی را اجرا کند و حق تخطی از آن برای هیچ کس وجود ندارد.

این مسئول استانی یادآور شد: برای انتخاب ولی فقیه بی نقص ترین سازوکار را داریم، به این شکل که اول پا کترین علمای هر شهر با رای مردم به عنوان خبره انتخاب می شوند و همین خبره ها با درنظر گرفتن ضوابط اسلام ناب محمدی  یک نفر با ویژگی های شاخص را برای ولایت فقیه انتخاب می نمایند.

نظارت همه جانبه بر تصمیم گیری های ولی فقیه

 فرمانده ی سپاه قزوین درباره ی نظارت بر کار ولی فقیه طبق اصل سوم قانون اساسی گفت: خبرگان رهبری در هر فصل جلسه ای تشکیل می دهند و تمامی تصمیمات و نظرات ولی فقیه را بررسی می کنند و اگر حتی یک مورد از آن ها خلاف اسلام باشد، خبرگان آن شخص را از رهبری جمهوری اسلامی ایران عزل می کنند.

وی افزود: ما در کشورمان حدود 150 مجتهد داریم که چهره های برجسته ی آنان همواره در حال تجزیه و تحلیل رفتار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستند و اگر کوچکترین رفتار خلاف اسلامی از رهبر سربزند این مراجع بلافاصله موضع گیری می  کنند و ما شاهدیم تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است زیرا مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کاری به جز تلاش برای اجرای اسلام ناب محمدی نکرده اند.

سردار آبنوش در خصوص چگونگی تصمیم گیری مجمع تشخیص مصلحت نظام  در امور مملکت توضیح داد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام حدود 80 نماینده وجود دارد که هر نماینده تا 150 مشاور در زمینه های مختلف می تواند داشته باشد، و پس از مشورت پیشنهادات این مجمع در خصوص مسائل مهم مملکتی به ولی فقیه ارائه می شود تا بر اساس آن تصمیم گیری شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در دموکرات ترین کشورهای دنیا هم چنین سیستم نظارتی بر کار یک مقام سیاسی وجود ندارد و ولایت مطلقه ی فقیه یعنی فقط و فقط اسلام.

حامد زمانی با سه ترانه 

میهمان ویژه ی این همایش حامد زمانی خواننده ی پاپ بود.

حامد زمانی آهنگ های "دلتنگ"، "دیروز امروز فردا" و "مرگ بر آمریکا" را برای دانشجویان بسیجی اجرا کرد، همچنین با درخواست دانشجویان، بخش هایی از آهنگ "امام رضا(ع)" را به صورت زنده اجرا کرد.

در پایان مراسم 15 کمک هزینه ی سفر به کربلا توسط مسئولین دانشگاهی قرعه کشی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان