۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پلمب موسسه غیرمجاز کاشت مو توسط تعزیرات حکومتی
کد خبر: ۱۷۰۹۴۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پلمب موسسه غیرمجاز کاشت مو توسط تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: با حکم تعزیرات حکومتی یک موسسه غیرمجاز کاشت مو در ساری پلمب شد.

پلمب موسسه غیرمجاز کاشت مو توسط تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: با حکم تعزیرات حکومتی یک موسسه غیرمجاز کاشت مو در ساری پلمب شد.

به گزارش گروه دریافت خبر صبح قزوین ( صبح قزوین )، مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: در پی دریافت گزارش از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مورد ایجاد موسسه غیرمجاز کاشت مو و بکارگیری افراد غیرمتخصص در موسسه از سوی یک پزشک در ساری پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

وی افزود: شعبه تعزیرات حکومتی ساری با بررسی موضوع و احضار پزشک متخلف و اخذ آخرین دفاعیات تخلف را محرز اعلام و حکم به پرداخت جزای نقدی، تعطیلی موسسه و ضبط ملزومات به نفع دولت صادر کرد و این حکم اجرا شد.

تعطیلی خط تولید یک شرکت لبنی در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از تعطیلی یک شرکت لبنی در گشت مشترک خبر داد و حکم 3 پرونده قاچاق رسیدگی شده در این استان را اعلام کرد.

داریوش جودکی گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی کرمانشاه با همراهی بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در یک شرکت لبنی و انجام بازرسی متوجه شدند که این شرکت اقدام به تولید محصولات لبنی بدون پروانه بهره‌برداری کرده و بدون داشتن مجوز اقدام به تولید پنیر با مارک تقلبی یک برند معروف در محیط غیربهداشتی کرده است.

وی افزود: با دستور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی حاضر در گشت، از ادامه تولید تا اخذ مجوزهای لازم جلوگیری شد و محصولات این شرکت برای انجام آزمایش در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ادامه از رسیدگی به 3 پرونده قاچاق سیگار، لیمو عمانی و زغال خبر داد و گفت: متخلفان این 3 پرونده علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت 515 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند، البته در پرونده قاچاق سیگار، متخلف به پرداخت 120 میلیون ریال معادل ارزش خودرو حامل کالای قاچاق نیز محکوم شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان