۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین حامد زمانی در راه قزوین
کد خبر: ۱۷۰۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تجمع بزرگ دانشجویان به مناسبت روز دانشجو؛

حامد زمانی در راه قزوین

جنبش های دانشجویی با تاکید بر روحیه استکبارستیزی به مناسبت روز دانشجو با حضور دانشجویان و دانشگاهیان استان قزوین در ۱۹ آذر ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حامد زمانی در راه قزوین
به گزارش صبح قزوین همزمان با روز دانشجو در استان قزوین برنامه های ویژه ای در حال اجرا می باشد.
در این بین بزرگترین گردهمایی و تجمع دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام ماندگاری، سردار سالار آبنوش و
هنرمند جوان و خوش صدای کشور حامد زمانی در روز 19 آذرماه برگزار خواهد شد.
حامد زمانی که خواننده ترانه های زیبایی از جمله ترانه "مرگ بر آمریکا "در روز 13 آبان ماه می باشد علاقه مندان بی شماری را به سمت خود جلب نموده است به گونه ای که کمپین حمایت از چنین هنرمندان انقلابی در حال ایجاد می باشد.
  368525_286
 مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین ضمن اعلام این خبر گفت: 16 آذر سال 32 یادآور شهادت دانشجویانی است که فریاد استکبارستیزیشان پایه های کاخ سفید را لرزاند.
 وی تاکید کرد: جنبش دانشجویی درایران، امروز بیش از هر زمان دیگری با محوریت استکبار ستیزی، عدالت خواهی و مطالبه گری راه خود را با قدرت ادامه می دهد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین خاطرنشان کرد: حافظه تاریخی ملت بزرگ و غیورایران هیچ گاه مواضع، رفتار  سلطه طلبانه و فجایع به بار آمده توسط آمریکا و اسرائیل در دنیا، خاورمیانه و بخصوص ایران را از یاد نخواهد برد.
برزگر گفت: تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی و دانشگاهیان استان قزوین به مناسبت روز دانشجو  و با تاکید بر روحیه استکبارستیزی جنبش های دانشجویی برگزار می شود.
وی گفت: درهمین راستا، تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی و دانشگاهیان استان قزوین روز سه شنبه، 19 آذر ماه، ساعت 14 در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به همت سازمان بسیج دانشجویی قزوین، روسای دانشگاه های استان، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها و با سخنرانی سردار آبنوش برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این مانور فرهنگی، اجرای سرودهای انقلابی توسط  خواننده متعهد، حامد زمانی می باشد.
انتهای پام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان