۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نمایشگاه های عملکرد در هفته وقف در استان قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۱۷۰۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام نوروزی:

نمایشگاه های عملکرد در هفته وقف در استان قزوین برگزار می شود

مدیر کل اوقاف قزوین خبر از برگزاری نمایشگاه های متعدد عملکرد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در زمینه های مختلف در هفته وقف خبر داد.

نمایشگاه های عملکرد در هفته وقف در استان قزوین برگزار می شود
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و سایر روسا و معاونت های ستادی و اجرایی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین جلسه ستاد استانی گرامیداشت هفته وقف در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه یکی فعالیت های شاخص این هفته را برگزاری نمایشگاه های متععد عملکرد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در زمینه های مختلف در سطح امامزادگان و موقوفات شاخص استان عنوان کرد و اظهار داشت: در اکثر امامزادگان و موقوفات شاخص استان قزوین نمایشگاه عملکرد در حوزه ها و زمینه های مختلف با محتویات ذیل برگزار می شود.
محتویات نمایشگاه عملکرد در زمینه بقاع متبرکه:  معرفی بقاع متبرکه استان به تفکیک شهرستان به همراه تصویر  معرفی بقعه های شاخص استان به صورت ویژه به همراه تصویر و اعلام امکانات زیارتی و سیاحتی و رفاهی و جاذبه¬های طبیعی  نمایشگاه عکس¬های بقاع متبرکه استان به¬همراه نقشه محل وقوع جغرافیایی و راه¬ها و کیلومتر فواصل دسترسی به¬آنها  معرفی قابلیت¬ها و امکانات بقاع استان به تفکیک شهرستان (امکانات سخت¬افزاری از قبیل زائرسرا، سالن¬ها، فضای سبز و زمینه¬ها و استعدادهای سرمایه¬گذاری)  معرفی فعالیت های فرهنگی بقاع متبرکه در طول سال خصوصا به صورت تصويري  گزارش تصویری روند فعالیت¬های عمرانی و همیاری¬های مردمی در بنای امامزاده  معرفی امکانات نرم افزاری و فرهنگی بقاع متبرکه استان (کتابخانه، کانون فرهنگی، سالن اجتماعات و.
.
.
) محتویات نمایشگاه عملکرد در زمینه موقوفات:  معرفی تعداد موقوفات، رقبات و نیات استانی  معرفی چند موقوفه شاخص و کارکرد ها و ثمرات آنها  ارائه گزارش آماری موقوفات جدید در سه سال اخیر  ارائه گزارش آماری موقوفات جدیدالکشف و احیا شده در سه سال اخیر  معرفی وقف‌های جدید استان و واقفان محترم آنها در سه سال اخیر  ارائه گزارش آماری اخذ سند مالکیت در سه سال اخیر  معرفی چند واقف زنده و شاخص استان و تعدادی از واقفان متوفی و ثمرات موقوفات آنها  معرفی نیّات شاخص استانی به همراه معرفی تصویری موقوفات  معرفی بانوان واقف شاخص به صورت مجزا  آمار تنظیم سند اجارات در راستای احیاء موقوفات بدون ذکر مباحث مالی.
 آمار اجرای نیت موقوفات شاخص در استان بر اساس خدمات ارائه شده در سه سال اخیر(از قبیل تعداد حمایت از بیماران، ایتام ، زوج های جوان، افراد بی بضاعت و.
.
.
)  ارائه تصایر از موقوفات و کارکردها و ثمرات آنها  معرفی متولیان برتر استانی.
محتویات نمایشگاه عملکرد در زمینه فرهنگی:  گزارش تصویری کارویژه های سازمانی در استا¬ن¬ها از قبیل سوگواره یاس نبوی، آرامش بهاری، بصیرت عاشورایی و .
.
.
 جدول آمار حضور و استقبال از اماکن متبرکه و بقاع استانی  فعالیت های فرهنگی اداره کل استانی از قبیل نشریات، کتاب، بروشور و .
.
.
 جدول آماری ثبت نام کنندگان در طرح حفظ قرآن کریم  مقایسه تصویری مسابقات قرآن کریم، تواشیح و .
.
.
در چند سال اخیر  آثار فرهنگی و هنری ارائه شده در بخش مسابقه جشنواره وقف محتویات نمایشگاه عملکرد عمرانی و اقتصادي:  معرفی نمونه¬های موفق داخلی و دستاوردهای آنها و مستندسازی تجارب بهره برداری اقتصادی و سرمایه گذاری در موقوفات و بقاع متبرکه در جمهوری اسلامی ایران  روند بهسازی و ساخت و سازهای بقاع متبرکه امامزادگان(ع) به¬صورت تصویری و آماری  گزارش سرمایه گزاری های بعمل آمده در موقوفات و بقاع متبرکه و مشارکت در پروژه ها  ساخت و سازهای انجام شده در موقوفات و بقاع متبرکه به¬صورت آماری و تصویری  فعالیت های بنیاد توسعه و عمران موقوفات در استان  پروژه¬ها وطرح های عمرانی در دست اقدام انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان