۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تبدیل جشن و شادی در کنسرت به کشف حجاب و پایکوبی
کد خبر: ۱۷۰۵۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳ ساعت: ۱۶:۳۵ ↗ لینک کوتاه

در سایه غفلت متولیان فرهنگی استان رخ داد

تبدیل جشن و شادی در کنسرت به کشف حجاب و پایکوبی

به طور یقین به دور از فرهنگ دینی استان شهیدپرور قزوین است که برگزاری و بزرگداشت اعیاد ماه مبارک رجب با گناه همراه شده و هنر اصیل تبدیل به ابزاری برای ترویج بی عفتی در جامعه شود.

 تبدیل جشن و شادی در کنسرت به کشف حجاب و پایکوبی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، کنسرت یکی از خوانندگان پاپ کشورمان که با تبلیغات گسترده در هفته‌های اخیر در سطح شهر مواجه بود، پنج شنبه شب با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم استان در سالن نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار شد.
با توجه به تاکیدات آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان به توجه و دقت مسئولین فرهنگی و متولیان برگزاری کنسرت در استان به نحوه برگزاری این کنسرت و همچنین ارسال نامه‌ای از سوی حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان استان قزوین طی هفته‌های گذشته به مدیرکل اداره ارشاد قزوین برای داشتن نظارت دقیق روی برگزاری کنسرت در استان، شاهد بودیم که کنسرت بنیامین بهادری خواننده مطرح کشورمان با حاشیه‌هایی همراه بود.


متاسفانه در هنگام اجرای زنده خواننده پاپ کشورمان روی صحنه شاهد اختلاط دختر و پسر و حجاب زننده و به دور از شان فرهنگ اسلامی و انجام حرکات موزون از سوی حضار بودیم.
طی سال‌های گذشته مدیران فرهنگی و متولی برگزاری کنسرت در استان به جای برنامه‌ریزی صحیح و نظارت مناسب بر نحوه برگزاری کنسرت‌ها، در پاسخ به انتقادات مردمی و رسانه‌های ارزشی یا برگزاری کنسرت را لغو کرده‌اند یا بدون نظارت کافی مجوز برای برگزاری این برنامه‌ها داده‌اند.
به طور یقین به دور از فرهنگ دینی استان شهیدپرور قزوین است که برگزاری و بزرگداشت اعیاد ماه مبارک رجب با گناه همراه شده و هنر اصیل تبدیل به ابزاری برای ترویج بی عفتی در جامعه تبدیل شود.
آنچه خواسته مردم متدین استان قزوین است نگاه مسئولانه و مدبرانه متولیان برگزاری کنسرت به عواقب تاثیرگذار اینگونه از برنامه‎ها در سطح استان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان