۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ابلاغ ۴۸ پروژه مصوب «اقتصادمقاومتی» به استان اردبیل
کد خبر: ۱۷۰۰۷۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ابلاغ ۴۸ پروژه مصوب «اقتصادمقاومتی» به استان اردبیل

استاندار اردبیل از ابلاغ ۴۸ پروژه مصوب ستاد مرکزی فرماندهی «اقتصاد مقاومتی» توسط معاون اول رئیس‌جمهور به استان اردبیل خبر داد.

ابلاغ ۴۸ پروژه مصوب «اقتصادمقاومتی» به استان اردبیل

استاندار اردبیل از ابلاغ 48 پروژه مصوب ستاد مرکزی فرماندهی «اقتصاد مقاومتی» توسط معاون اول رئیس‌جمهور به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه اردبیل، «مجید خدابخش» در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با بیان این‌که روال کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به دستگاه‌ها خواهد بود، گفت: هم‌اکنون 48 پروژه برای استان اردبیل در ستاد کشوری به تصویب رسیده است و دستگاه‌های مجری ملی و استانی آن نیز مشخص شده است.

وی با بیان این‌که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید میزان اجرایی و عملیاتی شدن این پروژه‌ها در استان مشخص کنند، افزود: برنامه دستگاه‌های اجرایی استان باید تا آخر اردیبهشت‌ماه تهیه و تدوین شود.

خدابخش ادامه داد: در این راستا صرفاً به تهیه برنامه نباید وقت بگذاریم، بلکه باید این برنامه‌ها را اجرایی و عملیاتی کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید ساختار، فعالیت‌ها و اولویت‌های خود را تغییر دهند و بر مبنای سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی کنند.

وی جذب سرمایه‌گذار در فضای اقتصادی موجود کشور را هنر مدیران دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی باید با ادبیات و پیش‌فرض‌های جذب سرمایه‌گذار آشنا باشند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان