۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین محبت های بودار با نصب بنر خیرمقدم برای رییس جمهور در سطح شهر
کد خبر: ۱۶۹۷۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

وضوح مفهوم اقتصاد مقاومتی در سفر ریاست جمهور به سمنان:

محبت های بودار با نصب بنر خیرمقدم برای رییس جمهور در سطح شهر

تمام بیلبوردهای شهر و بهتر است بگوییم که تمام شهر را کاغذ دیواری با طرح روحانی زده اند.

محبت های بودار با نصب بنر خیرمقدم برای رییس جمهور در سطح شهر
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ،در سالی که رهبر معظم و امام جامعه اسلامی آن را به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کرده است و این شعار در تمام سخنرانی مسئولان از قلم نمی افتد اما متاسفانه در عمل در ساده ترین اتفاقات از قلمشان می افتد.

در سال جدید در شهر سمنان که شهر اخلاق است شاهد ریخت  و پاش های تبلیغاتی و میتینگ های ادارات برای حضور رییس جمهور هستیم و این سوال در ذهن انسان نقش می بندد آیا این کارها  از نظر اقتصادی درست است؟

رییس جمهور خدمت گذار مردم است و به سفرهای استانی می رود تا مشکلات مردم را بشنود و راهی برای حل مشکلاتشان بیابد نه این که در این سفرها باری بر دوش مردم استان ها به خصوص استان زادگاهش شود.

این کارها برای چیست؟ اگر تلقینی برای استقبال پرشور است که باید مردم این استقبال را با شکوه برگزار کنند وعملکرد مسئولین است که می تواند مردم را خوشبین یا بد بین کند، پس بنرها و پوسترهای تبلیغاتی خیابان نمی تواند مردم را برای استقبال جذب کنند.

از طرفی اگر برای فریب رییس جمهور باشدکه بنرها و پوسترها نمی توانند استقبال کننده های خوبی باشند، استقبال با شکوه مردم است که رییس جمهور مملکت را امیدوار می کند.

 این همه بنر آن هم با پول بیت المال نه تنها رییس جمهور مملکت را شاد نمی کند بلکه سبب بد گمانی مردم نسبت به نظام و مسئولان می شود.

مگر انتخابات است؟ این همه عکس چه مفهومی دارد؟ در بلوار های شهر بنرهای مشابه آ ن هم به فاصله ی حدود چند متر از هم چه معنایی  می تواند داشته باشد؟ در میادین اصلی شهر حداقل 2 بنر بزرگ کنار هم با موضوع ورود رییس جمهورچه چیزی را می تواند برساند؟

اگر اطلاع رسانی است که یک بنر بزرگ کافی است. این هزینه های بالا به پشتوانه چه کسی است؟ از جیب مردمی که در نان شب خود مانده اند؟ یا از جیب کسی دیگر است؟ مقاصدی که پشت این تبلیغات است چیست؟

تمام بیلبوردهای شهر و بهتر است بگوییم که تمام شهر را کاغذ دیواری با طرح روحانی زده اند.آیا این همه هزینه لازم بود؟

در بعضی از ادارات بزرگ  در یک ساختمان 5 بنر بزرگ زده اند که 4 بنر مربوط به خوشامد گویی و تنها یکی مربوط به کارکرد آن اداره در دوران ریاست تدبیر و امید است. شاید مسئولین راه را گم کرده اند!

چه کسی این خطی مشی ها را می دهد؟ این همه محبت کمی بودار است!!!!

اگر این هزینه های میلیونی و گاهی میلیاردی را مواد غذایی بسته بندی می کردند و به خاطر این که رییس جمهور به سمنان می آید به مردم تنگدست جامعه می دادند ما در روز ورود رییس جمهور فرد گرسنه در استان سمنان نداشتیم.

به نظر می رسد که این همه خود شیرینی ها به صلاح مملکت و مردم نیست و رییس جمهوری که برای خدمت به مردم به استانی سفر می کند نیاز به این همه ریخت و پاش ندارد و با این کارها رانتی به کسی نمی دهد. پس دکان های خود را جمع کنید و به فکر معیشت مردم باشید که مردم، گرسنه ی نان اند  و محتاج گره گشایی رییس جمهور نه این همه ریخت و پاش از جیب آنها.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان