۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین انتقاد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از یک سازمان بیمه‌ای
کد خبر: ۱۶۹۵۷۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انتقاد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از یک سازمان بیمه‌ای

معاون غذا و دارو علوم پزشکی ایلام گفت: بیمه ایران حدود ۵ ماه است که تعهدات خود را به داروخانه‌های استان را پرداخت نکرده و موجب بروز مشکل جدی شده است.

انتقاد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از یک سازمان بیمه‌ای

معاون غذا و دارو علوم پزشکی ایلام گفت: بیمه ایران حدود 5 ماه است که تعهدات خود را به داروخانه‌های استان را پرداخت نکرده و موجب بروز مشکل جدی شده است.

دکتر «نصرت‌الله نقدی» در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه ایلام، اظهار کرد: متأسفانه بیمه ایران حدود 5 ماه است که مطالبات داروخانه‌های استان را پرداخت نکرده و مشکلاتی را برای داروخانه‌های استان ایجاد کرده است.

وی بابیان اینکه مسئولان بیمه ایران علت را وجود مشکل فنی و به‌روز کردن آن عنوان می‌کنند، خاطرنشان کرد: دلیل این تعلل هر چه باشد داروخانه‌ها را متحمل هزینه کرده است.

«عیسی میرزایی» - مدیرکل بیمه ایران استان ایلام نیز در این زمینه به صبح قزوین گفت: به دلیل وجود مشکل در سامانه درمان الکترونیک (سدا) بیمه ایران هنوز پرداخت‌ها صورت نگرفته و با رفع مشکل سریعاً اقدام به پرداخت تعهدات دارویی به تمام داروخانه‌ها خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه با وجود آماده بودن هزینه تعهدات دارویی منتظر رفع مشکل در سیستم پیش‌آمده هستیم، افزود: تا 15 اردیبهشت‌ماه امسال تمام هزینه دارویی تعهد شده توسط این بیمه به کلیه داروخانه‌های استان پرداخت می‌شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 25 میلیارد تومان خسارت درمان در استان پرداخت‌ شد.

مدیرکل بیمه ایران استان ایلام تصریح کرد: با رفع مشکل سیستم درمان الکترونیک این بیمه کمتر از 7 روز هزینه درمان تعهد شده پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان