۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کشف بيش از ۲۳ کيلوگرم انواع مخدر در قزوين
کد خبر: ۱۶۹۳۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳۱ ساعت: ۲۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد:

کشف بيش از ۲۳ کيلوگرم انواع مخدر در قزوين

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بيش از ۲۳ کيلوگرم انواع مخدر در قزوين خبر داد و گفت: این میزان مواد طی اقدامات ماموران پلیس در سه ماموریت کشف شد.

کشف بيش از ۲۳ کيلوگرم انواع مخدر در قزوين
سرهنگ محسن قلي پور، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر قزوین در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره این خبر، گفت: ماموران عمليات ويژه مبارزه با مواد مخدر استان حين کنترل خودروهاي عبوري در عوارضي "قزوين- زنجان" به دو مسافر يک دستگاه اتوبوس مشکوک که در بازرسي از لوازم اين افراد مقدار 11 کيلو و 925 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.
وی افزود : اين ماموران در اقدامي ديگر پس از کسب خبر از منابع مردمي و انجام کار اطلاعاتي فردي را که در حال فروش و جابه‌جايي مواد مخدر از استان البرز به استان قزوين بود، شناسايي و در بازرسي از خودروي وي مقدار 10 کيلوگرم ترياک کشف کردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين همچنین از کشف 2 کيلوگرم ترياک از مسافر يک دستگاه اتوبوس در عوارضي "قزوين_زنجان" خبر داد و ابراز کرد: از شهروندان خواستاریم هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان