۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین درخشش دانش‌آموزان قزوینی در آزمون مرحله اول المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی
کد خبر: ۱۶۸۸۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳۱ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

درخشش دانش‌آموزان قزوینی در آزمون مرحله اول المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش‌آموزان قزوینی در آزمون مرحله اول المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی خوش درخشیدند.

درخشش دانش‌آموزان قزوینی در آزمون مرحله اول المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تبریک این موفقیت به فرهنگیان، والدین و دانش‌آموزان اظهار کرد: آزمون المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بهمن ماه سال 94 برای نخستین بار در کشور و در استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه دوم و سوم دوره دوم متوسطه و همچنین دانش‌آموزان محصل در هنرستان‌‌ها و مدارس فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش با ثبت نام در این آزمون شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در آزمون المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی 43 نفر از دانش‌آموزان استان شرکت نمودند که از این تعداد 2 نفر از دانش‌آموز موفق به کسب نمره قبولی شدند و می‌توانند در مرحله دوم آزمون شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم آزمون در تاریخ 12 اردیبهشت ماه سال جاری در استان با حضور ناظر اعزامی از مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان کشور و نمایندگان اداره کل استان برگزار می‌شود.

گفتنی است، در این آزمون محدثه خلیلی و محدثه وهابی در رشته علوم تجربی از دبیرستان فرزانگان ناحیه یک قزوین موفق به کسب نمره قبولی شده و مجوز حضور در مرحله دوم آزمون را کسب کردند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان