۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین طرح ملی بهبود وضعیت بهداشتی دانش‌آموزان دختر در قزوین اجرا شد
کد خبر: ۱۶۸۸۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳۱ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان:

طرح ملی بهبود وضعیت بهداشتی دانش‌آموزان دختر در قزوین اجرا شد

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح ملی بهبود وضعیت آموزشی و بهداشتی دانش‌آموزان دختر در مدارس محروم استان خبر داد.

طرح ملی بهبود وضعیت بهداشتی دانش‌آموزان دختر در قزوین اجرا شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، فاطمه سیمیاری مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح ملی بهبود وضعیت آموزشی و بهداشتی دانش آموزان دختر در مدارس محروم استان خبر داد و افزود: این طرح گامی بزرگ در جهت آگاهی بخشی و ضرورت رفع محرومیت در بین دانش‌آموزان دختر مناطق محروم می‌باشد.

وی افزود: این طرح در بین 300 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه هفتم استان با اولویت مناطق محروم اجرا شد.

مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح رفع موانع متعدد آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در بین دانش‌آموزان محروم است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح در راستای محرومیت زدایی و توجه به سلامت دانش‌آموزان، امیدواریم تا زمینه‌های دسترسی به امکانات آموزشی و بهداشتی دانش‌آموزان محروم فراهم شود.

سیمیاری بیان کرد: با اجرای این قبیل طرح‌ها، می‌توان توجه خانواده‌ها و دانش‌آموزان به حفظ سلامت و پیشگیری از آسیب‌ها را به سطح مطلوب رساند، به نحوی که بالا بردن سطح کمی و کیفی حضور دختران در واحدهای آموزشی را به همراه داشته باشیم.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح بسته‌های آموزشی و بهداشتی در بین 300 نفر از دانش‌آموزان با اولویت مناطق محروم توزیع شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح همچنین کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء آگاهی بخشی، با اولویت واحدهای شبانه روزی، ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم برگزار شد.

وی در پایان تأکید کرد: اجرای این طرح توانسته است در افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه‌های آموزشی و بهداشتی استان گام مطلوبی را بردارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان