۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نصف جهان مقابل ۲ تیم عربستانی
کد خبر: ۱۶۸۷۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳۱ ساعت: ۱:۶ ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان آسیا؛

نصف جهان مقابل ۲ تیم عربستانی

دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه به مصاف حریفان عربستانی خود می‌روند.

نصف جهان مقابل ۲ تیم عربستانی
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، روز چهارشنبه دو نماینده ایران مقابل حریفان عربستانی قرار می‌گیرند.

نگاهی به این دو بازی که هر دو خارج از کشورمان برگزار می‌شود می‌اندازیم:

ذوب آهن ایران- النصر عربستان؛ صعود شاگردان یحیی؟

ذوب آهن در مسقط پایتخت عمان میزبان تیم النصر عربستان است. ذوبی‌ها با 8 امتیاز در صدر جدول ‌گروه B قرار دارند. شاگردان یحیی گل‌محمدی اگر در این بازی پیروز شوند صعودشان به مرحله بعدی قطعی خواهد شد. ذوب آهن در لیگ برتر ایران روی خط مساوی گام برمی‌دارد و با شکست مقابل تراکتورسازی از گردونه مدعیان قهرمانی خارج شد با این حال شاگردان گل‌محمدی در آسیا نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته‌اند.

ذوبی‌ها با 6 گل زده بهترین خط حمله گروه را هم در اختیار دارد. النصر هم با 8 گل خورده صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع است. ذوب آهن می‌تواند با یک برد خانگی خارج از اصفهان! هواداران فوتبال ایران را خوشحال‌کند. بهترین راه برای انتقام گیری از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر صدور رای سیاسی! و بازی در کشور سوم مقابل حریفان عربستانی برد در زمین فوتبال است. النصر عربستان در صورت شکست در این بازی شانس صعودش به حداقل می‌رسد بنابراین این تیم با تمام توان در این بازی به میدان می‌آید. مساوی هم به سود شاگردان گل ‌محمدی است.

دیدار دو تیم ساعت 21 روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

جدول گروه B

1- ذوب آهن 8 امتیاز

2- لخویای قطر 5 امتیاز

3- النصر عربستان 5 امتیاز

4- بنیادکار ازبکستان 2 امتیاز

الاتحاد عربستان- سپاهان ایران؛ آخرین شانس بقای قطب زرد

سپاهان اصفهان دیگر آن قطب زرد قدرتمند در فوتبال ایران و آسیا نیست. تیمی که در لیگ برتر در نزدیکی انتهای جدول قرار دارد و حاشیه‌ها‌ی فراوانی هم داشت. این تیم در آسیا هم خوب نتیجه نگرفته است. زردپوشان با 5 گل خورده و 2 گل زده ضعیف‌ترین خط دفاع و خط حمله گروه A را در اختیار دارند.

الاتحاد عربستان هم تیم قدرتمندی نیست و مثل سپاهان 3 امتیاز دارد. هر دو تیم در خطر حذف قرار دارند و در صورتی که در دو بازی باقی‌مانده پیروز شوند ممکن است صعود کنند. امیدواریم سپاهان برای دفاع از اعتبار خودش و فوتبال ایران مقابل این حریف عربستان خوب بازی کند و سه امتیاز از تیم الاتحاد بگیرد. این دیدار ساعت 22 و 15 دقیقه برگزار می‌شود.

جدول گروه A

1- لوکو موتیو ازبکستان 8 امتیاز

2- النصر دبی 7 امتیاز

3- الاتحاد عربستان 3 امتیاز

4- سپاهان ایران 3 امتیاز

انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان