۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نخستین جشنواره عکس سلفی «من و پدر یا مادر کارگرم»
کد خبر: ۱۶۷۹۸۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نخستین جشنواره عکس سلفی «من و پدر یا مادر کارگرم»

سازمان تامین اجتماعی هم‌زمان با هفته بزرگداشت کارگر، نخستین جشنواره عکس سلفی «من و پدر یا مادر کارگرم» را برگزار کند.

نخستین جشنواره عکس سلفی «من و پدر یا مادر کارگرم»

سازمان تامین اجتماعی هم‌زمان با هفته بزرگداشت کارگر، نخستین جشنواره عکس سلفی «من و پدر یا مادر کارگرم» را برگزار کند.

به گزارش سرویس بازار صبح قزوین ، این مسابقه سازمان تامین اجتماعی با شعار «من به پدر یا مادر کارگرم افتخار می‌کنم» و با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های کارگران در بخش‌های مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی و خدماتی برگزار می‌شود.

همه اقشار جامعه، در سطوح مختلف سنی و تحصیلی که پدر یا مادر آن‌ها به عنوان کارگر فعالیت می‌کنند، می‌توانند در جشنواره عکس سلفی سازمان تامین اجتماعی شرکت کنند.

در فراخوانی که در این رابطه منتشر شده کارگر به همه زنان و مردان شاغل در واحدهای صنعتی، تولیدی و صنفی، رانندگان، قالیبافان، صیادان، کارگران ساختمانی، رفتگران، نیروهای خدماتی شرکت‌ها و سازمان‌ها اطلاق شده است.

هر عکاس می‌تواند سه قطعه عکس شماره‌گذاری شده را به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، نشانی پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس، نوع و مدل گوشی به نشانی پست الکترونیکphoto@tamin.ir ارسال کند.

عکس‌ها باید در محل کار گرفته شده یا دارای نشانه‌هایی از کار مانند لباس کار و ابزار کار باشند.

آخرین مهلت ارسال آثار؛ 10 خرداد ماه 1395 تعیین شده و اعلام نتایج و اهدای جوایز، تیرماه 1395 همزمان با هفته تامین اجتماعی صورت می‌گیرد.

به گزارش صبح قزوین ، به عکس اول؛ لوح تقدیر، تندیس جشنواره و سه سکه تمام بهار آزادی، عکس دوم؛ لوح تقدیر و دو سکه تمام بهارآزادی، عکس سوم؛ لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی و به عکس‌های راه یافته به بخش مسابقه نیز 200 هزار تومان کارت اعتباری اهدا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان