۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ائمه جمعه نقش خود را در فرماندهی قرارگاه نماز جمعه به‌درستی ایفا کنند
کد خبر: ۱۶۷۸۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۹ ساعت: ۱۴:۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

ائمه جمعه نقش خود را در فرماندهی قرارگاه نماز جمعه به‌درستی ایفا کنند

نماینده ولی فقیه در استان اذعان کرد: ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه نماز جمعه هستند و باید نقش خود را در فرماندهی این قرارگاه به‌درستی ایفا کنند.

ائمه جمعه نقش خود را در فرماندهی قرارگاه نماز جمعه به‌درستی ایفا کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ماهیانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام‌جمعه دانسفهان برگزار شد، اظهار کرد: باید اهتمام بیشتری برای استفاده از ماه‌های رجب، شعبان و رمضان داشته باشیم چرا که استفاده درست از آن موجب رفع بسیاری از مشکلات در جامعه می‌شود.
وی تصریح کرد: اینکه رهبری فرموه اند نماز جمعه قرارگاه است یعنی ائمه جمعه باید فرمانده قرارگاه باشند. ائمه جمعه در هر شرایطی تلاش کنند تا نهایت استفاده را از این فرصت برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های جامعه و مردم ببرند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که نباید فرماندهی قرارگاه تعطیل باشد، تأکید کرد: فرمانده قرارگاه نماز جمعه باید در کار خود جدی باشد و با دلسوزی و با بهره‌گیری از ایمان و تقوای الهی شب و روز فکرش این باشد که وظیفه‌اش را به‌درستی انجام دهد و مشکلات جامعه را برطرف کند.
امام‌جمعه قزوین یادآور شد: باید برای حضور جدی جوانان در نمازهای جمعه تلاش کنیم و قطعاً پیگیری‌های ائمه جمعه اثرگذار است و نمونه‌هایی از آن‌ها را هم در انتخابات مشاهده کردیم.
وی با تأکید بر این‌که نباید در جریانات سیاسی محو شویم، گفت: محو شدن در جریانات سیاسی موجب برهم خوردن اخلاص می‌شود و ائمه جمعه نباید خود را درگیر کار جناحی کنند.
عابدینی به تقسیم‌بندی فتنه‌هایی که کشور را تحدید می‌کنند پرداخت و افزود: استکبار، رژیم صهیونیستی و وهابیت فتنه اکبر، فتنه‌هایی که در برهه‌های مختلف کشور را تهدید کردند فتنه اوسط و فتنه‌های منطقه‌ای و قدرت‌طلبان فتنه اصغر است و باید مراقب فتنه‌ها باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اذعان داشت: برخی از آدم‌هایی که روزی مقابل فتنه گران منطقه‌ای قرار داشتند و از آن‌ها سیلی محکمی هم خورده‌اند متأسفانه دوباره به آن‌ها روی آورده و مسیر خود را گم کرده‌اند.
وی ادامه داد: اگر مرزها و مواضعمان را با فتنه گران شفاف نکنیم ممکن است به مرور زمان با یک پیچ ملایم در جبهه مقابل قرار بگیریم و با فتنه گران همراه شویم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان