۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ارتش بی‌نظیر ایران مسلح به ایمان الهی است
کد خبر: ۱۶۷۷۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۹ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در مراسم روز ارتش:

ارتش بی‌نظیر ایران مسلح به ایمان الهی است

استاندار قزوین در رژه نیروهای مسلح قزوین، ابراز کرد: ارتش بی‌نظیر ایران مسلح به ایمان الهی است

ارتش بی‌نظیر ایران مسلح به ایمان الهی است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، حضور یافت.
وی در این مراسم ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش‌های زیادی برای انحلال ارتش صورت می‌گرفت اما امام خمینی(ره) 2 ماه پس از پیروزی انقلاب با نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش، این خدعه را خنثی کردند.
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: دشمن در زمان جنگ تحمیلی با تصور اینکه توان نظامی ایران ضعیف خواهد بود، به ایران حمله کرد و در این شرایط نیروهای مسلح و ملت ایران با ایمان مستحکم در برابر دشمن ایستادند.
وی افزود: پس از جنگ، در دوران سازندگی نیز نیروهای مسلح با ایمان و خلاقیت در راستای تشکیل یک نیروی نظامی قوی گام برداشتند.
همتی عنوان کرد: اگر امروز ملت ایران با اطمینان کامل در برابر دشمنان قد علم می‌کنند به دلیل رشادت‌ها و قدرت نیروهای مسلح است.
استاندار قزوین با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است، افزود: در سایه امنیت محضی که نیروهای مسلح به ارمغان آورده‌اند، می‌توان به اقتصادی مقاومتی و عملی ساختن آن فکر کرد.
وی تصریح کرد: ارتش ما یک ارتش بی‌نظیر است زیرا مسلح به ایمان الهی است و به همین دلیل دشمنان خدعه‌های فراوانی علیه جمهوری اسلامی ایران پیاده می‌کنند.
همتی در پایان گفت: دعای خیر ملت ایران همیشه بدرقه راه فرزندان نظام است تا از تمامیت ارضی کشور جانانه دفاع کنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان