۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توان نظامی ایران برای دفاع از مظلومین عالم است/ نیروهای مسلح در حال دفاع از وحی و نبوت هستند
کد خبر: ۱۶۷۷۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۹ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه قزوین در مراسم روز ارتش:

توان نظامی ایران برای دفاع از مظلومین عالم است/ نیروهای مسلح در حال دفاع از وحی و نبوت هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در مراسم رژه نیروهای مسلح، ابراز کرد: توانمندی نیروهای مسلح ایران برای دفاع از مظلومین عالم است

توان نظامی ایران  برای دفاع از مظلومین عالم است/ نیروهای مسلح در حال دفاع از وحی و نبوت هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، صبح امروز(یکشنبه) همزمان با روز ارتش، نیروهای مسلح استان قزوین در برابر مردم و مسئولین به نمایش قدرت نظامی خود پرداختند.
آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان، در این مراسم ابراز کرد: خدای متعال نگاه ویژه‌ای به دفاع از ارزش‌های انسانی دارد و دستور داده مسلمانان در برابر دشمنان خدا که دشمنان مردم نیز هستند، مسلح باشند و از همه توان خود برای دفاع، استفاده کنند.
وی افزود: ارتش و نیروهای مسلح با سلاح و با اندیشه دفاعی خود، درحال پاسداری از وحی و نبوت هستند و نیروهای مسلح به پا خواسته‌اند تا فرمان حضرت رسول(ص) مبنی بر یاری رساندن به مظلومان عالم را اجرا کنند.
امام جمعه قزوین تاکید کرد: این‌که فرمانده کل قوا، ارتش را کلمه طیبه می‌داند، برگرفته از همین حقیقت پاسداری از ارزش‌ها و تحقق منویات ائمه اطهار(ع) است.
وی خاطر نشان کرد: این نیروهای مسلح، سپاه و بسیج بودند که کشور سوریه را از خطر اشغال توسط داعش و آمریکا نجات دادند و حالا این کشور به محور مقاومت اسلامی تبدیل شده است.
آیت الله عابدینی افزود: تلاش‌ها و تاکتیک‌های نیروهای مسلح بود که عراق توانست از شر داعش رهایی یابد و یورش وحشیانه تروریست‌های سعودی خود را نجات دهد.
وی عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده اند تا هر مظلومی را نجات دهد و از هر مسلمان ستم دیده‌ای حمایت کند.
نماینده ولی فقیه در پایان گفت: نیروهای مسلح می‌توانند به جامعه و مردم آمادگی بخشند و جهان را برای ظهور حضرت حجت(ع) آماده سازند.
انتهای پیام/7006 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان