۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین اختصاص ۹۷۰۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به یزد
کد خبر: ۱۶۷۲۴۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اختصاص ۹۷۰۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در تشریح مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اختصاص اعتبارات کم سابقه به این استان اشاره کرد و گفت: مجموعاً بالغ بر ۹۷۰۰ میلیارد ریال به استان در سال‌های ۹۵ و ۹۶ اختصاص خواهد یافت.

اختصاص ۹۷۰۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در تشریح مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اختصاص اعتبارات کم سابقه به این استان اشاره کرد و گفت: مجموعاً بالغ بر 9700 میلیارد ریال به استان در سال‌های 95 و 96 اختصاص خواهد یافت.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین ) – منطقه یزد، «حمیدرضا نصیری‌زاده» در نخستین جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس دولت تدبیر و امید، بیان کرد: این اعتبارات در قالب 15 فصل به استان ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: بر اساس آنچه اعلام شده، اختصاص اعتبارات 100 درصد خواهد بود و نخستین اعتباری که به دستگاه‌های ملی در سال جدید ابلاغ می‌شود، در رابطه با این طرح‌هاست.

نصیری‌زاده در تشریح مصوبات گفت: بیشترین اعتبارات به فصل حمل و نقل اختصاص یافته و میزان آن بالغ بر 532 میلیارد تومان است.

وی افزود: ایجاد خط دوم راه‌آهن بافق - اصفهان در محدوده استان یزد با اعتبار 380 میلیارد تومان، مهمترین طرح این فصل است.

رئیس سازمان مدیریت استان تصریح کرد: برای فصل کشاورزی و منابع طبیعی نیز اعتبار خوبی دیده شده و در قالب شش فصل، 154 میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت.

نصیری‌زاده گفت: بیشترین اعتبار این فصل مربوط به طرح کمک‌های فنی و اعتباری روش‌های نوین آبیاری است که برای آن 128 میلیارد تومان دیده شده است.

این مقام مسئول همچنین اعتبارات فصل‌های منابع آب و آب و فاضلاب را 87 و 55 میلیارد تومان اعلام کرد.

نصیری‌زاده در پایان اعتبارات فصل فرهنگ و هنر را 23 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان