۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امکان پرداخت الکترونیکی صدقات در قزوین فراهم شد
کد خبر: ۱۶۷۱۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۸ ساعت: ۱۴:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان:

امکان پرداخت الکترونیکی صدقات در قزوین فراهم شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین از امکان پرداخت صدقه و سایر کمک‌های نیکوکارانه به صورت غیرحضوری و الکترونیکی در قزوین خبر داد.

امکان پرداخت الکترونیکی صدقات در قزوین فراهم شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، هدایت صفری اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه خدمات به صورت گسترده و با کاهش هزینه است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و با استفاده از فن‌آوری‌های نوین موجود در کشور امکان پرداخت صدقه و مشارکت در سایر طرح‌های کمک به نیازمندان و محرومان با شماره گیری #028*8877* فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اضافه کرد: همچنین علاوه بر سامانه فوق، سامانه پیامکی با سر شماره 8877 به عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال شده است.

وی ادامه داد: در این روش با ارسال عدد یک به شماره 8877 و انتخاب یکی از سه گزینه 100 تومان،300 تومان و 500 تومان برای هر روز امکان پرداخت کمک‌های مردمی میسر شده است.

صفری تأکید کرد: قطع یقین پرداخت صدقه از این طریق هم برای امداد دارای مزایای زیادی است و هم برای هم استانی‌های عزیز که می‌توانند به راحتی و در نقاط مختلف اقدام به پرداخت صدقه کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین تصریح کرد: با توجه به کاهش هزینه‌ها و ارتقاء بهره وری همچنین پیشگیری از فرسودگی پول ملی و افزایش سرعت در دریافت کمک‌های مردمی و کاهش آسیب‌ها، ضرورت بهره گیری از فناوری‌های جدید برای تسهیل پرداخت کمک‌های مردمی مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان