۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رقابت ۸۰۰ دانش‌آموز در ۳۴ اُمین دوره مسابقات فرهنگی- هنری
کد خبر: ۱۶۷۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۸ ساعت: ۱۳:۴۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور دانش‌آموزان منتخب استان برگزار می‌شود؛

رقابت ۸۰۰ دانش‌آموز در ۳۴ اُمین دوره مسابقات فرهنگی- هنری

سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مدارس استان با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز قزوینی برگزار می‌شود.

رقابت ۸۰۰ دانش‌آموز در ۳۴ اُمین دوره مسابقات فرهنگی- هنری
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری استان قزوین با حضور 800 دانش‌آموز قزوینی برگزار می‌شود.

مسابقات فرهنگي و هنري به عنوان يكي از فعاليت‌هاي تربيتي به منظور كشف، رشد و شكوفايي استعدادها و افزايش سطح آگاهي دانش‌آموزان نسبت به فرهنگ و هنر ملي - اسلامي برگزار می‌شود.

این مسابقات از طريق ايجاد انگيزه بيشتر و رقابت سالم با هدايت و نظارت اعضاي ستاد‌هاي برنامه ريزي و اجرايي در همه سطوح طرح ريزي و اجرا مي‌شود.

سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری استان قزوین با حضور دانش‌آموزان منتخب از ۲۹ فروردین ماه در کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین آغاز می‌شود.

همه ساله پس از اتمام مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای، دانش‌آموزان برگزیده برای شرکت در مرحله استانی دعوت می‌شوند تا با ارائه آثار منتخب و تولیدی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

در این دوره از مسابقات حضوری، دانش‌آموزان منتخب استان طی ۶ روز از 29 فروردین ماه تا 5 اردیبهشت ماه سال جاری با اجرای سرود گروهی و نمایش شامل صحنه‌ای، عروسکی، نقالی، نمایشنامه خوانی به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین دانش‌آموزان برگزیده رشته کتابخوانی برای اولین سال و مشاعره برای دومین سال در مسابقات فرهنگي و هنري شرکت می‌کنند.

نمایش‌ها و سرودهای دانش‌آموزی در سالن کتابخانه امام خمینی(ره) شهر قزوین که از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، برگزار خواهد شد.

با رشد 10 درصدی حضور دانش‌آموزان و گروه‌های منتخب مناطق نسبت به سال‌های گذشته در سال جاری 11 گروه سرود دختران، 10 گروه سرود پسران، 13 گروه نمایشی پسران، 24 گروه نمایشی دختران، 9 دانش آموز کتابخوان و 13 دانش آموز منتخب برای رقابت در رشته مشاعره به مرحله استانی دعوت شده‌اند.

سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری استان قزوین ار روز یکشنبه (29 فروردین) با رقابت در بخش سرود دختران آغاز می‌شود و در روز دوشنبه (30 فروردین) در بخش سرود پسران، سه شنبه(31 فروردین) نمایش پسران، چهارشنبه (1 اردیبهشت) نمایش دختران، شنبه(4 اردیبهشت) نمایش دختران و روز یکشنبه (5 اردیبهشت) در بخش کتابخوانی و مشاعره ادامه می‌یابد.

گفتنی است، این مسابقات همه روزه از ساعت 9 الی 12 در سالن کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین واقع در خیابان دانشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان