۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین توزیع هزار کتاب ویژه کودکان در همایش پیاده روی خانواده
کد خبر: ۱۶۶۸۹۹ نویسنده: مدیر مؤسسه مکس تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۸ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

توسط موسسه مکس صورت گرفت؛

توزیع هزار کتاب ویژه کودکان در همایش پیاده روی خانواده

مدیرعامل مؤسسه مکس عنوان کرد: بیش از هزار کتاب کودکانه با موضوع مشاهیر ایران جهت اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی در بین کودکان حاضر در همایش توزیع شد.

توزیع هزار کتاب ویژه کودکان در همایش پیاده روی خانواده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین(مکس)به دعوت هیأت ورزش‌های همگانی و لشگر ۱۶ زرهی در همایش پیاده‌روی خانواده که روز گذشته (جمعه) به مناسبت روز ارتش برگزار شد حضوری فعال داشت.

مدیر این مؤسسه می‌گوید: موسسه حمایت از کودکان سرطانی با هدف معرفی مؤسسه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در این همایش همگانی شرکت کرد.
این مسئول ادامه می‌دهد: استفاده از ظرفیت تبلیغاتی همایش جهت معرفی موسسه و نصب بیش از ۶۰متر بنر در طول مسیر پیاده روی(که به صورت رایگان در اختیار موسسه قرار گرفته بود) از اقداماتی بود که در این همایش انجام شد.

مدیرعامل مؤسسه مکس عنوان می‌کند: همچنین بیش از هزار کتاب کودکانه با موضوع مشاهیر ایران جهت اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی در بین کودکان حاضر در همایش توزیع شد.
وی جذب بیش از ۱۵عضو رسمی از ورزشکاران و همشهریان را از دیگر دستاوردهای مهم شرکت در همایش پیاده روی دانست و بیان کرد: ایجاد فضایی جهت معرفی و شناساندن مؤسسه مکس به بیش از ده‌ها هزار نفر از حاضرین در همایش و اهدای چهار میلیون ریال کمک مالی از سوی مردم جهت حمایت از فرشته‌های مبتلا به سرطان را می توان از نتایج شرکت در این همایش برشمرد.

انتهای پیام/ ۹۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان