۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین درآمدزایی، مهمترین اولویت‌ دانشگاه پیام‌نور در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل
کد خبر: ۱۶۶۸۳۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

درآمدزایی، مهمترین اولویت‌ دانشگاه پیام‌نور در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل صرفه‌جویی و درآمدزایی را مهمترین اولویت‌های دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل در سال اقتصادمقاومتی؛ اقدام و عمل عنوان کرد.

درآمدزایی، مهمترین اولویت‌ دانشگاه پیام‌نور در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل صرفه‌جویی و درآمدزایی را مهمترین اولویت‌های دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل در سال اقتصادمقاومتی؛ اقدام و عمل عنوان کرد.

مهرداد محرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه اردبیل، صرفه‌جویی و درآمدزایی را مهمترین اولویت‌های دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل در سال اقتصادمقاومتی؛ اقدام و عمل عنوان کرد و گفت: این صرفه‌جویی به معنای صرفه‌جویی‌های معقول، منطقی از جمله حذف هزینه‌های تکراری در آیتم‌های مختلف است که آسیبی به توسعه دانشگاه نزند.

وی به ساماندهی مجدد فضاهای آموزشی و اداری دانشگاه پیام‌نور استان در ادامه سیاست‌های دانشگاه پیام‌نور کشور تاکید کرد و افزود: ساماندهی این فضاها بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های تکراری را حذف خواهد کرد.

محرم‌زاده از دریافت مجوز شرکت دانش‌بنیان گردشگری سلامت و تفریحات سالم از پارک علم و فناوری در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در دو حالت شرکت دانشگاهی و مرکز رشد اقدام به راه‌اندازی این شرکت خواهیم کرد، تا ضمن ارائه خدمات قابل توجه به هم‌استانی‌ها و حتی ارائه خدمات ملی و بین‌المللی، درآمدهای آن طبق تفاهم‌نامه با سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور مستقیماً نصیب دانشگاه پیام‌نور استان شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل با اشاره به حرکت این دانشگاه به سمت آموزش‌های مجازی، الکترونیکی و چندرسانه‌ای، تاکید کرد: آموزش‌های این دانشگاه ضمن اینکه کماکان ماهیت آموزشی دانشگاه را در کنار آموزش‌های حضوری و نیمه‌حضوری حفظ می‌کنند، اما به عنوان یک قطب آموزشی با هزینه‎‌های کمتر با همان فواید و سوددهی آموزشی خواهد بود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل با مرکز آموزشی مدیریت دولتی استانداری، گفت: طبق این تفاهم‌نامه آموزش‌های نیروی انسانی کلیه سازمان‌ها از طریق این دانشگاه انجام خواهد شد.

محرم‌زاده با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای آموزش مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی برای نیروی انسانی نیز انجام خواهد شد، افزود: با تقویت برنامه‌های آموزشی و مهارتی، نیروی انسانی را در حداکثر بهره‌وری با حداقل هزینه قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان