۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روحانی سه‌شنبه به سمنان می‌رود
کد خبر: ۱۶۶۳۸۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روحانی سه‌شنبه به سمنان می‌رود

رئیس‌جمهور سی و یکم فروردین به سمنان سفر می‌کند.

روحانی سه‌شنبه به سمنان می‌رود

رئیس‌جمهور سی و یکم فروردین به سمنان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه سمنان، محمدرضا خباز در نشست خبری در رابطه با سفر رئیس‌جمهور در سالن غدیر استانداری سمنان افزود: با توجه به آماده نبودن فرودگاه سمنان، انجام این سفر از طریق قطار، محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر یک‌روزه افزود: سخنرانی عمومی برای عموم مردم، دیدار با علما، نخبگان و ایثارگران و نیز حضور در شورای اداری ازجمله این برنامه‌ها خواهد بود.

استاندار سمنان افزود: رئیس‌جمهور، پروژه‌هایی که برای افتتاح آماده‌شده است را نیز از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.

خباز از حضور رئیس‌جمهور در نشست خبری به‌منظور بیان دستاوردهای سفر هیئت دولت به استان سمنان به‌عنوان آخرین برنامه این سفر خبر داد.

وی با اشاره به حضور وزرا و نمایندگان رئیس‌جمهور در همه شهرستان‌های استان سمنان عنوان کرد: هر شهرستان میزبان حداقل یک وزیر یا نماینده رئیس‌جمهور در این سفر خواهد بود و در برخی شهرستان‌های استان سمنان نیز بیش از یک وزیر حضور می‌یابد.

استاندار سمنان از برپایی چهار نشست عمده با حضور حسن روحانی در مرکز استان خبر داد و خاطرنشان کرد: نشست رئیس‌جمهور با علما، نخبگان، مؤثرین استان، نشست دعوت از سرمایه‌گذاران و انعقاد نمادین چندین تفاهم‌نامه، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها از محورترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در بیست و پنجمین سفر استان کاروان تدبیر و امید خواهد بود.

خباز با بیان اینکه 31 فروردین روز سرنوشت سازی برای استان سمنان است ضمن دعوت از عموم مردم استان در آئین استقبال از رئیس‌جمهور اضافه کرد: ازآنجاکه حسن روحانی به زادگاهش سفر می‌کند این سفر استانی از منظر رسانه‌های داخلی و خارجی از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه سامد در استان سمنان خبر داد و گفت: مردم از طریق شماره تلفن 111 می‌توانند درخواستها، انتقادات و پیشنهادات خود را در سامانه سامد ثبت کنند.

استاندار گفت: سامانه سامد از 3 روز قبل از سفر هیئت دولت فعالیت آن آغاز و تا روز بعد از سفر نیز ادامه دارد و مردم از این طریق می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان