۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رقابت‌های قهرمانی کشور سنگ‌نوردی در استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۶۶۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۷ ساعت: ۱۷:۲۸ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت کوهنوردی؛

رقابت‌های قهرمانی کشور سنگ‌نوردی در استان قزوین برگزار می‌شود

دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این هیئت ورزشی صورت گرفت رقابت‌های قهرمانی کشور سنگ‌نوردی به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

رقابت‌های قهرمانی کشور سنگ‌نوردی در استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ،علیرضا بلاغی رقابت‌های قهرمان کشوری سنگ‌نوردی در بخش سرعت دوم خردادماه در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها برای ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است عنوان کرد: رقابت‌های قهرمان کشوری سنگ‌نوردی در بخش آقایان و بانوان در قزوین برگزار شده و ملاکی برای انتخاب ورزشکاران در تیم ملی است.

بلاغی افزود: رقابت‌های قهرمان کشوری سنگ‌نوردی دوم خرداد ماه امسال بر دیواره سنگ‌نوردی ورزشگاه 15 هزار نفری استان قزوین برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین با اشاره به اینکه ورزش کوهنوردی از جمله ورزش‌هایی است که می‌توان به صورت مشارکتی در بین خانواده‌ها انجام داد اظهار داشت: این امر سبب ایجاد روحیه همدلی و همیاری میان خانواده‌ها می‌شود.

بلاغی تصریح کرد: در بخش برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانواده، خانواده‌ها می‌توانند با شرکت در این همایش‌ها سبب ارتقای روحیه مثبت در بین افراد خانواده شوند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌هایی به منظور ارتقای سطح آمادگی فیزیکی ورزشکاران استانی برگزار می‌شود تصریح کرد: این امر سبب رشد و ارتقای ورزشکاران این استان می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان