۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فعالیت ۱۱۵ مرکز سیار کانون پرورش فکری در کشور
کد خبر: ۱۶۶۰۷۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فعالیت ۱۱۵ مرکز سیار کانون پرورش فکری در کشور

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ۱۱۵ مرکز سیار کانون پرورش فکری با امکانات شهری در روستاهای کشور فعالیت می‌کنند تا کودکان روستایی نیز از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

فعالیت ۱۱۵ مرکز سیار کانون پرورش فکری در کشور

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: 115 مرکز سیار کانون پرورش فکری با امکانات شهری در روستاهای کشور فعالیت می‌کنند تا کودکان روستایی نیز از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه گیلان، علیرضا حاجیان‌زاده امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح اولین مرکز فرهنگی هنری فراگیر کانون پرورش فکری استان گیلان در رشت با بیان اینکه انسان‌ها مانند رنگ‌ها متفاوت هستند گفت: از لحاظ چهره‌، استعداد، اخلاق و ... تفاوت‌هایی در انسان وجود دارد.

وی افزود: خداوند متناسب با توانمندی‌های هر انسانی نعمت‌هایی را در اختیار بشریت قرار داده که برخورداری یا عدم برخورداری از این نعمت‌ها به صلاح انسان است.

حاجیان‌زاده ادامه داد: خداوند در قرآن فرموده است: «به هر انسانی متناسب با توانایی‌هایش نعمتی در اختیار قرار داده‌ام که برخی‌ها باطنی و برخی‌ها ظاهری هستند.»

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای 14 مرکز فراگیر در سراسر کشور است، اظهار کرد: پانزدهمین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کشور امروز در رشت افتتاح شد.

حاجیان‌زاده توسعه مراکز روستایی را سیاست‌ جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تحقق عدالت آموزشی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: 115 کانون پرورش فکری با امکانات شهری در روستاهای کشور فعالیت می‌کنند تا کودکان روستایی نیز از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد:امیدوارم با حمایت و توجه ویژه مسوولان کشوری و استانی مراکز سیار روستایی گیلان را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه در همه شرایط باید عدالت را در نظر بگیریم و همه کودکان و نوجوانان دارای تفاوت‌هایی با هم هستند، تصریح کرد: نباید بین بچه‌های شهر و روستا تبعیض قائل شویم. عدم تبعیض در امکانات فرهنگی و آموزشی یکی از مهم‌ترین حقوق کودکان است.

وی افزود: کانون با گسترش مراکز ثابت و سیار خود در سراسر کشور تلاش کرده است تا همه کودکان به تناسب استعداد و جایگاه‌شان از این امکانات بهره‌مند شوند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های کانون پرورش فکری ایران در دنیا بی‌نظیر است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان