۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین الحاق گردان پهباد و شناور موشک‌انداز سینا ۴ به ناوگان شمال
کد خبر: ۱۶۶۰۶۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

الحاق گردان پهباد و شناور موشک‌انداز سینا ۴ به ناوگان شمال

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش از الحاق گردان پهباد در راستای ارتقاء توانمندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر به این ناوگان خبر داد.

الحاق گردان پهباد و شناور موشک‌انداز سینا ۴ به ناوگان شمال

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از بندر انزلی، امیر دریادار افشین رضایی‌حداد ظهر امروز در جمع کارکنان منطقه چهارم امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش با اشاره به عملکرد این نیرو در سال 94 اظهار کرد: ماموریت اصلی ناوگان شمال ارتقاء توان رزمی است.

وی دو مؤلفه نیروی انسانی و تجهیزات در ارتقاء ماموریت‌های نیروی دریایی ارتش را مهم عنوان کرد و افزود: سال 94 در ارتقاء کارآمدی نیروی انسانی اقدام‌های بسیاری در ناوگان شمال کشور انجام شد.

فرمانده منطقه چهارم امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه آموزش کارکنان را در سال گذشته جدی گرفتیم، تصریح کرد: آموزش‌ها به صورت تخصصی و گسترده برای کارکنان پایور، وظیفه و خانواده کارکنان انجام شده است.

رضایی‌حداد از ارتقاء تجهیزات نیروی دریایی ارتش در ناوگان شمال کشور در سال 94 خبر داد و بیان کرد: سال گذشته تغییرات مهمی در توان رزمی ما در دریای خزر ایجاد شد.

*الحاق گردان پهپاد به ناوگان شمال

وی به الحاق گردان پهباد به مجموعه ناوگان نیروی دریایی ارتش در شمال کشور اشاره کرد و گفت: با الحاق پهپادهای مذکور توانمندی نیروی دریایی در شمال قوی‌تر می‌شود.

فرمانده ارشد ارتش در گیلان با اشاره به به‌کارگیری ناوشکن دماوند در دریای خزر، خاطرنشان کرد: داک «گیلان 2000» به ناوگان منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش الحاق شده است.

رضایی‌حداد از الحاق شناور موشک‌انداز «سینا4» به ناوگان شمال کشور در سال 95 خبر داد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم صلابت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/84001/ط20

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان