۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بارندگی‌های اخیر خسارتی برای استان نداشته است
کد خبر: ۱۶۶۰۵۶ نویسنده: رضا گروسی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۶ ساعت: ۱۵:۴۱ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین:

بارندگی‌های اخیر خسارتی برای استان نداشته است

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان بیان کرد: بارندگی‌ها در رزوهای گذشته بسیار خوب بود و در راه‌های روستایی مثل الموت مشکل خاصی پیش نیامد.

بارندگی‌های اخیر خسارتی برای استان نداشته است
رضا گروسی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: در بارندگی‌های روزهای اخیر که در استان رخ داده است خوشبختانه هیچ گونه خسارت و آبگرفتگی شدیدی در مناطق مختلف استان نداشتیم.
وی در ادامه افزود: بارندگی‌ها در رزوهای گذشته بسیار خوب بود و در راه‌های روستایی مثل الموت مشکل خاصی پیش نیامد و در رودخانه‌هایی که احتمال خسارت وجود داشت، از قبل سعی شد دهانه و مقاطع آنها پاکسازی و حراست شود تا سبب سیلابی شدن رودخانه‌ها نشود.
این مسئول ابراز کرد: در روز گذشته(چهارشنبه) در 9 استان کشور سیل به راه افتاد و خساراتی را به بار آورد؛ اما در هیچ منطقه‌ای از استان قزوین شاهد آبگرفتگی و مشکلات گسترده نبودیم و فقط در برخی راه‌های روستایی آبگرفتگی جزئی وجود داشت.
وی اذعان کرد: تنها آبگرفتگی استان در روزهای گذشته در زیرگذر پل ناصر آباد(شهرک دانش) بود که به واسطه نوع ساخت آن منطقه امری طبیعی بود و شهرداری با انجام پروژهای در حال رفع مشکلات این منطقه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

خداقلی / ۲۷ فرو ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

احسن بر مدیریت خوب اقای گروسی
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان