۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اداره امور تربیتی یکی از ارکان مهم حوزه پرورشی است
کد خبر: ۱۶۵۹۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۶ ساعت: ۱۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور تربیتی کشور:

اداره امور تربیتی یکی از ارکان مهم حوزه پرورشی است

مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش بر لزوم توجه ویژه به اداره امور تربیتی به عنوان یکی از ارکان مهم حوزه پرورشی تاکید کرد.

اداره امور تربیتی یکی از ارکان مهم حوزه پرورشی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، رییس و کارشناسان اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین با مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش دیدار نمودند.

دکتر مسعود شکوهی مدیر‌کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش در این دیدار اظهار کرد: اداره امور تربیتی یکی از ارکان مهم حوزه پرورشی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.  

وی افزود: مشکلات موجود در این حوزه با همت و همکاری کلیه مسئولین و کارشناسان حل خواهد شود و شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون در این زمینه خواهیم بود.

کیانی رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این نشست صمیمانه ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه امور تربیتی استان، مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات این حوزه را به سمع و نظر مسئولین وزارتی رساندند.

بررسی چالش‌های موجود در ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی حوزه معاونت پرورشی، مشکلات مربوط به درس پرورشی متوسطه دوره دوم و ضرورت چاپ کتاب برای این درس مهم، عدم وجود کارشناس برنامه ریزی امور تربیتی در نواحی و مناطق و ضرورت توجه به این پست حساس و مهم و لزوم تخصیص اعتبار لازم به ادارات امور تربیتی استان‌ها جهت انجام ماموریت‌های اصلی و ذاتی از جمله مسائلی بود که در این دیدار مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان