۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری اجلاس جاده ابریشم در قزوین/ پروژه‌های شاخص استان به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری می شوند
کد خبر: ۱۶۵۵۵۰ نویسنده: مسعود نصرتی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۵ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین خبر داد:

برگزاری اجلاس جاده ابریشم در قزوین/ پروژه‌های شاخص استان به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری می شوند

شهردار قزوین از برگزاری اجلاس جاده ابریشم در قزوین خبر داد و گفت: در سال جدید باید پروژه جدیدی تعریف شده تا به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شود.

برگزاری اجلاس جاده ابریشم در قزوین/  پروژه‌های شاخص استان به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری می شوند
مسعود نصرتی، شهردار قزوین در گفت‌گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به پروژه‌های اجرایی شهرداری اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در شهر قزوین اجرا شده، تا اواخر سال جاری 2 تقاطع و سال 96 نیز 2 تقاطع دیگر احداث می‌شود.
وی درباره پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) گفت: این طرح جامع و گسترده است که برای اجرای این پروژه 106 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
شهردار قزوین بیان کرد: برای اجرای پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) در سال گذشته 45 واحد خریداری شده و 50 واحد نیز آماده تنظیم سند است.
نصرتی در ادامه اضافه کرد: اگر دو شریک شهرداری برای انجام این پروژه به تعهدات خود در خرید این واحدها عمل کنند، فاز نخست تملک این امامزاده به اتمام می‌رسد و اقدامات لازم جهت اجرایی شدن پروژه انجام می‌شود.
شهردار قزوین همچنین با بیان اجرای پروژه‌های مختلف در بوستان باراجین تصریح کرد: کارهای زیرساختی توسعه گردشگری در این بوستان انجام شده است که شرایطی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم شود.
وی یادآور شد: اجرای پروژه‌های شهرداری قزوین سلیقه‌ای نیست این پروژه‌ها به ترتیب اولویت اجرایی می‌شود.

مدیران در راستای اقتصاد مقاومتی برنامه های خود را عملیاتی کنند

نصرتی اعلام کرد: اجلاس جاده ابریشم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، شهرداری قزوین از ایران موفق شده نمایندگی برگزاری آن را در قزوین بر عهده بگیرد.
وی با اشاره به معرفی آثار گردشگری قزوین، بیان کرد: شهرداری قزوین با اجرای برنامه‌های مختلف مانند اجلاس جاده ابریشم تلاش می‌کند گردشگران زیادی را جذب کند تا صنعت گردشگری رونق یابد.
این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری قزوین جزو دستگاه‌های نظرپرداز نیست، گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" این نهاد کارهایش را براساس اقدام و عمل انجام می‌دهد.
شهردار قزوین تصریح کرد: مدیران شهرداری قزوین در سال 95، بیش از گذشته تلاش می‌کنند تا بتوانند طرح‌ها و مطالعاتی که در دست دارند را اجرایی کنند.
نصرتی با اشاره به نامگذاری پروژه‌ها جدید به نام شهدای مدافع حرم اظهار کرد: نامگذاری کوچه‌های محل زندگی این شهدا به نام آن‌ها نخستین کار است که شهرداری قزوین اقدامات لازم آن را انجام می‌دهد.
وی افزود: در سال جدید باید پروژه جدیدی تعریف شده تا به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شود در این راستا شهرداری قزوین اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان