۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کشته شدن ۱۲ عضو الشباب سومالی در حمله هوایی آمریکا
کد خبر: ۱۶۵۴۰۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کشته شدن ۱۲ عضو الشباب سومالی در حمله هوایی آمریکا

پنتاگون اعلام کرد، حملات هوایی آمریکا در روزهای دوشنبه و سه شنبه در سومالی باعث کشته شدن تقریبا ۱۲ نفر از افراد گروه تندرو الشباب شده است.

کشته شدن ۱۲ عضو الشباب سومالی در حمله هوایی آمریکا

پنتاگون اعلام کرد، حملات هوایی آمریکا در روزهای دوشنبه و سه شنبه در سومالی باعث کشته شدن تقریبا 12 نفر از افراد گروه تندرو الشباب شده است.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )، به نقل از خبرگزاری سی بی اس، جف دیویس، از سخنگویان پنتاگون گفت: افراد مورد هدف قرار گرفته تهدیدی جدی برای پرسنل آمریکایی بودند که به نیروهای دولت سومالی در شهر کیسمائو در جنوب سومالی کمک می‌کنند.

این حمله تازه‌ترین عملیات‌ آمریکایی‌ها در سومالی بود که با هدف گروه الشباب که یکی از متحدان گروه تروریستی القاعده است، طراحی شده بود.

الشباب گروهی است که حملات مرگباری را با هدف قرار دادن سران دولت، نیروهای بین‌المللی و حمله به هتل‌ها و رستوران‌های پایتخت انجام می‌دهد.

ماه پیش پنتاگون گفت، ارتش آمریکا به یکی از کمپ‌های تروریست‌های الشباب که برای عملیاتی بزرگ در حال آماده سازی بودند، حمله کرد.

سی بی اس به نقل از پنتاگون می‌گوید، تروریست‌ها در مرحله نهایی حمله به نیروهای اتحادیه آفریقا که شامل پرسنل آمریکایی است، بودند.

پنتاگون گفت، عملیات با هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین انجام شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان