۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین همایش پیاده روی خانواده در قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۱۶۵۱۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۵ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین:

همایش پیاده روی خانواده در قزوین برگزار می شود

قزوین- نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین گفت: همایش پیاده روی خانواده به مناسبت هفته ارتش روز جمعه ۲۷ فروردین برگزار می شود.

همایش پیاده روی خانواده در قزوین برگزار می شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ،مریم نخستین صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل هیئت ورزش های همگای استان برگزار شد اظهارداشت: این همایش روز جمعه ۲۷ فروردین در مسیر جاده سلامت و از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و تا بوستان فدک ادامه دارد.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته مسیر دانشگاه آزاد تا بوستان فدک با ۵ کیلومتر مصافت و جاده مزار شهدای گمنام با ۳ کیلومتر مصافت در این روز مهیایی خانواده های ورزش دوست قزوینی است.

نخستین یادآور شد: این تنها همایش پیاده روی خانواده در کشور است که به مناسبت این ایام برگزار می شود و بصورت زنده از شبکه سه سیما و مرکز قزوین پخش خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین در باره جوایز این همایش هم گفت: علاوه بر جوایز فرهنگی و ورزشی، یک دستگاه خودرو هم در همایش پیاده روی امسال قرعه کشی می شود.

مریم نخستین خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۶۵ هزار نفر ثبت نام کرده اند و پیش بینی یک همایش پر شور در روز جمعه را  داریم.
انتهای پیام/1404
منبع:مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان