۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تجلیل از کاراته‌کای قهرمان قزوینی
کد خبر: ۱۶۵۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۵ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت کاراته قزوین خبر داد،

تجلیل از کاراته‌کای قهرمان قزوینی

دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: از بهمن عسگری کاراته‌کای قزوینی که موفق به کسب قهرمانی لیگ جهانی کاراته در کشور امارات شده بود، تقدیر شد.

تجلیل از کاراته‌کای قهرمان قزوینی
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، حمیدرضا داوری از مراسم استقبال از قهرمانان افتخارآفرین کاراته استان قزوین در مسابقات لیگ جهانی و تورنمنت جایزه بزرگ امارات خبر داد و اظهار کرد: مراسم استقبال از قهرمانان افتخارآفرین این استان امروز در مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم از بهمن عسگری که موفق به کسب قهرمانی لیگ جهانی کاراته در کشور امارات برگزار شده بود، تقدیر شد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین یادآور شد: امیرحسین بابایی که موفق به کسب مدال برنز جایزه امارات شده بود و امیررضا میرزایی و علی‌اصغر آسیابری و مجید حسن‌نیایی که از دیگر کاراته‌کاران تیم اعزامی به کشور امارات بودند نیز تقدیر و قدردانی شد.

داوری ادامه داد: این مراسم با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین و معاونان این اداره‌کل و جمعی از پیشکسوتان ورزشی و جمعی دیگر از مسئولان این استان، هیئت کاراته استان قزوین، حومه و مردم برگزار شد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: در خصوص مشکلات اداره ورزش و جوانان شهرستان آوج و رشته ورزشی کاراته جلسه‌ای با حضور فرماندار آوج و رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسولان ورزشی و رئیس هیئت کاراته شهرستان آوج و مربیان این رشته در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

داوری یادآور شد: در این جلسه با مطرح کردن مشکلات رشته ورزشی کاراته و حضور فعال کاراته‌کاران استان قزوین در مسابقات لیگ جهانی که در کشور امارات برگزار شد، خواستار رفع مشکلات شدند.

این مسئول ورزشی عنوان کرد: پس از مطرح کردن مشکلات رشته ورزشی کاراته راهکارهایی برای ارتقا این رشته ورزشی از فرماندار و مسئولان شهرستان آوج پیشنهاد و از فرماندار آوج درخواست مساعدت‌های لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/1404
منبع:فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان