۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قرارداد کرسنت ۲ در راه است/ با سندو مدرک ثابت می کنیم که سخن زنگنه کذب محض است
کد خبر: ۱۶۴۹۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۴ ساعت: ۱۶:۴۴ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت استان قزوین:

قرارداد کرسنت ۲ در راه است/ با سندو مدرک ثابت می کنیم که سخن زنگنه کذب محض است

نائب رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت استان قزوین گفت: در یک ماه بیش از ۸ بار از هر جایگاه بازدید به عمل می‌آید و صحبت‌های آقای وزیر درباره جایگاه‌های سوخت فنی نبود و با سند ثابت می‌کنیم که صحبت‌های آقای زنگنه دروغ و کذب محض است.

 قرارداد کرسنت ۲ در راه است/ با سندو مدرک ثابت می کنیم که سخن زنگنه کذب محض است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، رضا صالحی، نائب رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت استان قزوین در ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: آقای زنگنه به عنوان وزیر نفت دولت یازدهم سابقه بسیار خوبی در حوزه وزارت در کشور ما دارد و به طور یقین اطلاعات کاملی از وضعیت سوخت در کشور دارد.
وی در ادامه افزود: با سند و مدرک به آقای وزیر ثابت می‌کنیم این موضوع که در 80 لیتر بنزین 15 لیتر هوا اضافه می‌شود غیرممکن است، تملبه‌های جایگاه سوخت پلمپ‌های زیادی دارد و طبق بخشنامه‌های شرکت صنعت نفت اگر باز شود جریمه‌های سنگینی خواهد داشت و امکان تعطیلی آن جایگاه وجود دارد.
این مسئول ادامه داد: سه ماه یکبار سازمان استاندار برای سنجش کیفیت سوخت بازرسی انجام می‌دهد و این بازدیدها به صورت سرزده و دوره‌ای است.
وی با اشاره به تاریخ‌های بازرسی‌های انجام شده اذعان کرد: اواخر سال گذشته در تاریخ‌های سوم و ششم و نهم اسفندماه از سوی شرکت نفت عملکرد جایگاه‌های سوخت استان مورد تائید قرار گرفته است، همچنین در سال جدید این بازرسی‌ها در تاریخ‌های چهاردهم، شانزدهم و نوزدهم فروردین ماه صورت گرفته و مدارک آن موجود است.
صالحی بیان کرد: در یک ماه بیش از 8 بار از هر جایگاه بازدید به عمل می‌آید و صحبت‌های آقای وزیر درباره جایگاه‌های سوخت فنی نبود و با سند ثابت می‌کنیم که صحبت‌های آقای زنگنه دروغ و کذب محض است.
وی تصریح کرد: قرار است برای هماهنگی بیشتر بین جایگاهداران سوخت و افزایش کیفیت مواد سوختی بِرندسازی صورت بگیرد یعنی چندشرکت بِرند به عنوان مرجع درنظر گرفته شود.
این مسئول اضافه کرد: به نظر می‌رسد عده‌ای برای معرفی شرکت‌های بِرند مدنظر خود به متهم کردن جایگاهداران سوخت در کشور روی آورده‌اند، این صحیح است که 3800 جایگاه سوخت را با آبروریزی به کم فروشی در ارائه محصولات خود متهم شوند؟
وی در پایان عنوان کرد: با نگاهی که عده‌ای در موضوع ارائه شرکت‌های بِرند به وزارت نفت دارند به نظر می‌رسد قرارداد کرسنت 2 در راه است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان