۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت مجاز به فروش اموال غیرمنقول وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سرمایه بانک مسکن شد
کد خبر: ۱۶۴۵۸۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت مجاز به فروش اموال غیرمنقول وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سرمایه بانک مسکن شد

نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند نسبت به فروش اموال غیرمنقول در اختیار وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۳۹۵ تا سقف ۵۰ هزار میلیارد ریال اقدام کرده و درآمد حاصله را جهت افزایش سرمایه بانک مسکن اختصاص دهد.

دولت مجاز به فروش اموال غیرمنقول وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سرمایه بانک مسکن شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان و در جریان بررسی تبصره 18 ماده واحده لایحه بودجه سال 1395 به دولت اجازه دادند نسبت به فروش اموال غیرمنقول در اختیار وزارت راه و شهرسازی در سال 1395 تا سقف 50 هزار میلیارد ریال اقدام کرده و درآمد حاصله را جهت افزایش سرمایه بانک مسکن اختصاص دهد.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیش از به رأی گذاشتن این تبصره با بیان اینکه دولت لایحه بودجه سال 95 را در چارچوب برنامه ششم توسعه تدوین کرده است، تصریح کرد: به جهت عدم کفایت سرمایه بانک‌ها نمی‌توانند تسهیلات لازم را ارائه کنند، لذا باید اموال غیرمنقول مازاد خود را به فروش برسانند.

وی همچنین گفت: بازگشت به لایحه دولت این اجازه را به ما می‌دهد که بانک مسکن را جهت ارائه تسهیلات و احداث شهرک‌های جدید تجهیز کنیم که نیازمند تقویت سرمایه این بانک است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان